duminică, 20 noiembrie 2011

Cut crease? My favorite!

Buna fetelor!

Astazi o sa va povestesc cum fac eu cut crease.Intai de toate trebuie sa mentionez(asta in cazul in care nu ati observat) acest tip de machiaj este preferatul meu alaturi de cel fantezie,este tehnica pe care o adopt cel mai des in machiajele mele.Daca ar fi sa raspund la intrebarea:"Ce tip de machiaj iti place mai mult sa realizezi?", categoric ar fi cut crease si machiaj fantezie.
Look-ul pe care l-am pregatit pentru astazi arata asa:


  
Initial am pregatit tenul si ochii  ca pentru oricare alt machiaj,dupa care am inceput sa conturez cu un creion moale(culoarea maro in cazul meu) forma dorita de cut crease,avand grija sa nu murdaresc partea de jos a pleoapei.Linia trasata anteriora am estompat-o(am intins-o) in exterior cu ajutorul unei pensule mici,eu prefer o pensula angled mai rigida.Creionul constituie atat baza ce va ajuta la aderarea fardului cat si un ajutor precis in crearea unei linii curate.
Urmatorul  pas este definirea cu fard mat a arcului format si estomparea catre arcada prin aplicarea unor nuante mai deschise,sidefate.

*Pentru V-ul exterior se poate folosi banda adeziva scotch insa eu prefer sa il realizez cu pensula,mi se pare ca am mai multa siguranta.
Urmeaza umplerea atenta cu fard in interiorul arcului creat iar la final aplicarea tusului si a genelor false.




Pensule folosite:





Look-ul final:




 



Produse folosite:
Pentru ten: Revlon ColorStay (150Buff)   +Shills BB cream
                 Concealer Iluminator Touche Magique L'OREAL
                 Pudra Trendy by Cosbell(Natural Rose)
                 Pudra bronzanta Gosh(14Warm Tan)
                 Blush Trendy by Cosbell(Light Salmon)
                 Fard Avon Smooth Mineral(iluminarea tenului)
Pentru ochi:Paleta Manly
                  Creion Avon(Brown)
                  Creion Avon(White)
                  Eyeliner gel SuperShock Avon(Black)
                  Tus gel Love Alpha(Black)       
                  Revlon Beyond Natural Mascara(Black)
                  Gene false Red Cherry(107 Black)              
Pentru buze:

                Creion contur buze Flormar(No.201)
                Ruj No name(Fantastic Collection No.23)

* Am realizat acest mic tutorial la sugestia lui Simi si mi-a facut mare placere. Daca  aveti   provocari,sugestii,cereri  pentru mine,as fi mai mult decat bucuroasa sa le primesc.

Va doresc o zi frumoasa!
:*:*

Alex