duminică, 13 noiembrie 2011

Cadourile revistei Story

Buna fetelor!
Va plac revistele glossy? Eu una am o "mica" colectie,unele si din anii trecuti,uneori imi place sa le rasfoiesc,ocupa destul spatiu insa mie imi place sa le pastrez.
Luna aceasta revista Story a pregatit  cititoarelor cadouri foarte dragute.Pe mine m-au tentat foarte tare si cu siguranta voi lua si editiile urmatoare iar revista mi se pare interesanta,nu are atat de multe pagini incat  sa ma plictisesc insa este destul de consistenta.

Cum probabil stiti si voi,luna aceasta este vorba de produsele Radiance Cosmetics,setul de Blush si lac de unghii.





Blush-ul este foarte pigmentat,cred ca merge folosit si ca fard,trebuie aplicat pe obraz cu grija si in cantitati foarte,foarte mici.Desi culoarea pare putin prea mult,pe ten arata foarte bine,alaturi de un iluminator aspectul este foarte proaspat iar cu rezistenta nu am avut probleme.





Lacul de unghii are o culoare neutra,foarte placuta,este usor transparent cu un aspect lucios.Inca nu am l-am folosit,asadar nu ma pot pronunta in privinta rezistentei.

Va doresc o zi frumoasa!
:*:*

Alex