duminică, 2 octombrie 2011

Clasic Pin-Up Look

Cate dintre noi mai obtam in ziua de azi pentru un machiaj simplu si elegant? Eu de exemplu,folosesc deseori culori puternice,neon,merg aproape intotdeauna pe acentuarea puternica a ochilor indiferent ca este zi sau seara.
Stiu ca exista niste reguli ce ar trebui respectate dar asta tine de gusturile fiecareia,uneori simt nevoia sa pun accentul si pe ochi si pe buze sau sa port un machiaj dramatic si pe timpul zilei,cred ca tine de starea de spirit...
Acum cateva zile Lestie mi-a sugerat sa realizez un look pin-up,mi s-a parut tentant pentru ca imi place foarte mult acest stil. In viziunea mea un look pin-up inspira eleganta,finete,prospetime si nu in ultimul rand senzualitate.
Imi place sa adopt un astfel de machiaj atunci port o tinuta sofisticata si vreau sa eman feminitate.



In realizarea acestui machiaj am folosit paleta 88 Warm.Am ales culori mate,nuante calde de bej si maro si alb usor perlat pentru a ilumina zona de sub sprancene si din coltul intern al ochiului, de asemenea linia tusului am trasat-o mai  alungit si mai accentuat,am lasat obrazul intr-un contur fin avand grija mai mult de luminozitatea tenului iar pe buze am obtat pentru un ruj rosu clasic.


Produse folosite:
Pentru ten:Revlon ColorStay (150Buff)
                 Corector Ideal Shade (Fair)
                 Concealer Iluminator Touche Magique L'OREAL
                 Pudra Rimmel Renew&Lift(Ivory)
                 Pudra bronzanta Gosh(14Warm Tan)
                 Blush Mac(Coy Girl)
                Fard Avon Smooth Mineral(iluminarea tenului)
Pentru ochi:Paleta 88 Warm
                  Creion Avon(White)
                  Tus gel Love Alpha(Black)
                  Wonder Lash Intense Mascara Oriflame 
                  Gene false Red Cherry(107 Black)
Pentru buze:

                Creion contur buze No name(Red)
                Ruj Avon (Red 2000)  
Va doresc o seara frumoasa!
:*:*
Alex