joi, 5 mai 2016

Preferatele lunii APRILIE

Poate unele dintre voi ati vazut ca am postat deja preferatele lunii aprilie pe YouTube, va invit sa vizionati, sau sa ascultati daca nu aveti timp cititi articolul de astazi.

Luna aceasta am descoperit foarte multe produse pentru par, am devenit obsedata de ingrijire de cand am taiat considerabil din el. Imi doresc sa mi-l cresc frumos si sanatos, asa cum il aveam. A fost alegerea mea sa taimai mult din el pentru ca mi-am dorit sa creasca un par tanar, revigorat,fara niciun fir despicat, plus ca voiam sa scap complet de niste suvite facute acum 3-4 ani. Eu imi tai din par la doua luni de obicei, sau o luna jumate, deci nu aveam multe fire despicate, insa  vine un moment in care parul imbatraneste si devine aspru pe lungime spre varfuri, astfel incat este mat si lipsit de vitalitate. A trecut deja o luna si jumatate iar parul meu arata si se simte la fel de bine ca atunci cand l-am tuns, la mine, de obicei, cerea taiat din nou dupa acest timp. Din pacate  nu am gasit un sampon despre care sa spun ca este cel mai bun, insa am gasit cateva produse pentru ingrijire.






* N-am putut sa scap de asta mica, nu am reusit nicio poza din cauza ei, este curioasa maxim, mi-a furat tot ce a putut, restul le-a daramat de nu stiu cate ori.

1. Primul produs pe care l-am cumparat a fost masca Wella SP Luxe Oil . Am incercat in salon aceasta minunatie si mi s-a parut ca face diferenta, insa nu m-a lasat sufletul niciodata sa platesc atat de mult pentru ea, mai ales ca ma temeam ca luciul si finetea parului se datoreaza doar aparatelor pentru coafat. Cu toate ca sunt perfect multumita de acest produs, mai am in dotare doua masti de la Tresemme, masca Diamante tratament nutritiv si masca pentru par ondulat. Desi sunt niste produse bune si acestea, diferenta se simte, parul este mai neted si mai lucios cand folosesc Wella SP.

2. Al doilea produs  preferat este uleiul tratament pentru toate tipurile de par Maroccanoil. Am varianta de 100 ml, a fost al naibii de scump dar nu regret achizitia. Face echipa buna cu masca Wella, functioneaza si cu alte produse, dar eu simt ca am gasit combinatia perfecta. Uneori il aplic si intre spalari, dar in general nu simt nevoia, parul se mentine 3 zile hidratat.

3. Crema pentru par Yellow Curly Therapy isi merita din plin titlul de produs preferat, chiar daca eu nu i-am dat sperante initial, in primul rand datorita faptului ca nu este un produs celebru, nu are faima altor produse consacrate pentru parul ondulat. Are in compozitie unt de shea si ulei de jojoba care mentin hidratarea parului mult timp si nu il intareste deloc. Am testat luna aceasta crema pentru bucle de la Tigi - Curls Rock Amplifier Cream, mie nu mi se potriveste, imi face parul batos si il deshidrateaza (probabil datorita alcoolului din compozitie). Eu am cumparat Yellow Curly Therapy dintr-un magazin de specialitate, din Mall, dar este disponibil si pe www.eternal.ro

* Daca aveti parul gras, si subtire, cel mai probabil nu vi se vor potrivi aceste produse, sunt potrivite pentru un par aspru, casant, greu de disciplinat.

4. Spray-ul pentru curatarea pensulelor Ebelin l-am cumparat datorita Iguanitzei, ea a vorbit de multe ori despre el si m-am convins ca trebuie sa il am si eu, mai ales la pretul acesta (10lei). Eu folosesc de obicei Beauty So Clean, un produs destul de scump si nu prea imi vine sa il cumpar pentru uz personal, in kitul PRO da...dar altfel nu mi se pare rentabil.

5. Am incercat luna aprilie fondul de ten de la Radiant, All Day Matte SPF 15, eu am citit la Ilda - Lavender Thoughts despre el. Stiu ca ei ii placea tare mult si abia acum am decis sa il cumpar si eu.
Este un fond de ten bun, nu-l intrece pe dragul meu Colorstay, diferenta intre ele este ca Radiant este putin mai hidratant si se usuca mai greu pe ten, deci ai timp sa lucrezi cu el, insa mie mi se pare ca Revlon rezista mai bine pe ten, adica tine sebumul sub control mai multe ore. Cu toate acestea merita incercat, este mai bun decat multe produse drugstore.

6. Rujurile Wet n Wild se gasesc acum in magazilele Kendra, m-am bucurat cand am aflat, dar m-am intristat ca au renuntat la standul Nyx, dar bine ca le putem gasi pe Makeup Shop.
Nu sunt la prima intalnire cu Wet n Wild, mai am cateva rujuri in colectie, cred ca am cel putin 10, as putea sa va fac un clip sau un articol cu swatch-uri (desi sunt sute, milioane de articole si clipuri pe internet).

7. Inglot Brow Liner Gel (20), a fost un fel de moft, pentru ca eu am produsul meu pentru sprancene preferat de la Nyx Eyebrow Gel, mi se terminase cel din urma si am zis sa incerc ceva nou. Se lucreaza super cu el, nu se usuca atat de repede, aveti timp sa umpleti,sa estompati, sa blenduiti, este si foarte pigmentat, dar nu prea face fata sebumului. Dupa cateva ore, daca ma ating,  se va intinde...destul de tare, se intineaza oricum din cauza sebumului. Sa nu intelegeti ca este un produs rau, doar ca nu veti avea sprancenele intacte 12 ore daca aveti tenul gras.

8. Luciul de buze Glazel Visage Diamond Cocktail (nuanta12) l-am primit de la Makeup Shop acum ceva timp si mi-a placut, uitasem de el, l-am redescoperit, ma saturasem de rujurile mate, asa ca luna aprilie am abuzat de el. Este foarte pigmentat si rezista bine pe buze.

9. Zoeva Naturally Yours mi-a fost prietena luna asceasta, nu prea mai am timp de machiaje elaborate, sunt mereu pe fuga si de zi cu zi ma machiez mai putin. Fardurile Zoeva sunt super bune, la fel si pensulele, incercati daca aveti ocazia.

10. Avon Big & Multiplied Mascara a primit o sansa luna aceasta, nu este un rimel rau deloc, incarca bine genele dar aspectul il pastreaza natural. Mi-a placut ca rezista bine, nu se rup bucatele din el, nu pica sub ochi, nu se intinde.

11. Am reusit sa citesc si o carte Fluturi de Irina Binder, nu ma asteptam sa imi placa asa mult, am citit in 3 zile ambele volume. Desi nu m-a atras niciodata, m-am gandit ca este o poveste banala de dragoste si atat, mi-a dat de gandit intr-un fel. Nu o sa va povestesc despre ce este vorba, va spun doar ca are in centru soarta potrivnica a doi oameni care se iubesc si nu au nicio sansa sa fie impreuna. Nu este siropoasa, este mai degraba dramatica, unii sunt fani inraiti ai acestei carti, altii o urasc, mie mi-a placut, astept volumul 3.

12. Am vazut si un serial si anume VIKINGS (CU MAJUSCULE). Ce mult mi-a placut! Sunt 4 sezoane a cate 10 episoade de 45 min. Este un serial istoric realizat de History, au avut un buget mic dar au realizat ceva super. Vikingii, sau nordicii, au fost un popor foarte interesant, au fost considerati niste pagani, barbari, fara onoare, dar se pare ca nu ar fi fost chiar asa. Actiunea se petrece in perioada in care nordicii incep sa exploreze noi tinuturi, astfel incat ambitiile lor cresc cu fiecare episod si fiecare sezon. Am urmarit cu sufletul la gura destinul si evolutia lui Ragnar si Athelstan, m-a impresionat legatura care s-a format intre un pagan si un crestin. De asemenea, Lagerta este singurul personaj de sex feminin care m-a impresionat, ar trebui sa invatam si noi, in ziua de astazi, ce inseamna mandria si onoarea unei femei care razbate si castiga respect intre barbati. Bjorn a avut o evolutie foarte interesanta, m-am gandit de la inceput ca va avea potential si va calca pe urmele tatalui sau. V-am convins? Trebuie sa il incercati, va va placea!


Nu imi vine sa cred ca am scris atat, sper sa citeasca cineva pana la capat.

Va doresc o zi frumoasa!