marți, 24 mai 2016

Machiaj pentru banchet / Prom Night Makeup - 1 (VIDEO)

M-am gandit sa pregatesc si eu cateva look-uri drept inspiratie pentru banchet, iar pentru cel de astazi am pregatit si un tutorial care este deja live pe YouTube de cateva zile. Este un machiaj de seara, in nuante tari, potrivit pentru fete mai curajoase. Mie imi place tare mult rezultatul, nuantele folosite sunt in avantajul fetelor cu ochi caprui, deci daca aveti ochii albastri sau  verzi ar trebui sa folositi nuante complementare (cu subton rosu).
Nu am folosit gene false pentru acest machiaj, consider ca arata bine si fara, insa eu am ales sa nu aplic pentru ca urma sa plec de acasa si nu voiam sa fiu prea exagerata. Genele false ar evidentia si mai mult privirea si sunt intotdeauna binevenite in cazul unui machiaj de seara.
Pentru par am folosit extensiile Irresistible Me, stiti ca eu nu am parul atat de lung ca sa imi iasa o coada asa lunga si frumoasa.
Sper sa va placa si sa va inspire!








Face:
Paula's Choice Hydralight Shine Free Daily Mineral Complex (SPF 30)
Radiant Natural Fix All Day Matte (01)
Corector Glazel Visage ( 06)
La Girl Pro Concealee (Porcelain)
Pudra Lioele Secret Pore HD     
Catrice Bronzing Powder(Light)
Sleek Blush (Rose Gold)
The Balm Mary Lou Manizer
Eyes:
Nyx Eyebrowgel (Brunette)       
Lorac Rpo Primer   
Morphe 35 N
Morphe 35U
Glazel Visage Loose Eyeshadow A1
Maybelline Eyeliner Gel
Maybelline Lash Sensational
Lips:
Seventeen Lip Pencil (02- Pink Tint)
Wet n Wild Lipstick (In the Flash)

Brushes: Real Techniques, Cosmetic Style, Eco Tools, Zoeva

O zi placuta sa aveti!