miercuri, 23 martie 2016

Produse pe care le-am cumparat datorita YouTube-ului (YouTube Made Me Buy It) VIDEO

Ieri am postat un video nou, de data aceasta pe tema produselor pe care le-am cumparat datorita YouTube-ului.
YouTube-ul este o sursa de inspiratie, dar este si plin de tentatii si nu de multe ori m-am pomenit dand niste comenzi pe internet dupa ce am vazut filmulete cu preferate, sau tutoriale, sau hall-uri, etc.
Am selectat in filmuletul de mai jos cateva  produse, s-ar putea  sa va ajute in alegerile viitoare, dar tineti cont de faptul ca ceea ce mi se potriveste mie s-ar putea sa nu vi se potriveasca si voua. Cand vine vorba de makeup si ingrijire, parerile sunt totdeauna impartite, noi suntem diferite si este normal sa avem si gusturi diferite. De exemplu daca vorbim despre iluminatorul de la The Balm, sunt foarte multe fete care adora acest produs, insa sunt multe care prefera iluminatoare mai delicate, prefera sa nu sa nu arate pometii lor ca globul de Craciun. Iar daca ne referim la iluminatorul Hourglass, prefer sa ma abtin de la comentarii pentru ca din punctul meu de vedere nu merita banutii, pentru mine este mult prea discret, imi place mai mult daca il folosesc peste un iluminator lichid, atunci devine mai intens.



Va las lista cu produsele mentionate in video si va astept pe You Tube sa vedeti ce am avut de spus despre fiecare.

- Fond de ten Revlon Colorstay (pentru ten gras, nuanta 180 este potrivita pentru mine)
- Ben Nye Luxury Powder (Cameo)
- Iluminator The Balm MaryLouManizer
- Hourglass - Luminous Light
- L Oreal Infaillible 24h Matte (10,20)
- L A Girl Pro Concealer (Porcelain, Medium Bisq)
- Kat Von D Ever Lasting Liquid Lipstick (Bow n Arrow)
- Too Faced Eye Shadow Insurane
- Lorac PRO 2
- Sephora Cream LipStain
- Maybelline Eye Studio Lasting Drama Gel Eyeliner (Black)
- Rimmel Apocalips
- MAC Lipstick (Ruby Woo + Heroine)
- NYX Tame and Frame Tinted Brow Pomade (Brunette)
- Maybelline Lash Senzational Mascara
- Versace Bright Crystal Absolu