joi, 25 februarie 2016

La o plimbare in parc - New jeans by Shein.com

A fost o vreme foarte frumoasa in week-end asa ca am profitat putin de ocazie si am iesit la o plimbare in parc. Desi era un soare orbitor, batea un vanticel si mi-a parut cam rau ca am renuntat la esarfa.
Am purtat un pulover tricotat alb si ultima achizitie in materie de jeans de la Shein.com. Au ajuns saptamana trecuta si i-am purtat deja de patru ori. Toata lumea i-a remarcat, nu stiu daca in sensul bun de fiecare data, pentru ca nu port de obicei croiala aceasta si nici nu pot spune ca ma avantajeaza cel mai bine. Cu toate astea, imi plac, mie imi vin gen ... boyfriend jeans, desi nu stiu daca asta era ideea, in poza de pe site arata slim pe model. Am remarcat faptul ca sunt de o calitate buna, materialul este moale, nu este deloc elastic, dar fiind ei lejeri ma simt bine purtandu-i. I-a remarcat si mama mea, nu i-au placut deloc, a spus ca nu ma avantajeaza sub nicio forma; si poate ca asa este la cei 1.52 m ai mei HA HA!
Dar imi plac, ma simt perfect in ei!
Sunt disponibili aici daca doriti si alte informatii  despre ei.












Pulover H&M
Palton Shein.com
Jeans Shein.com
Jeanta No name
Botine Bershka