joi, 22 octombrie 2015

Wishlist de ... Halloween?

Da, ati vazut bine! Asta in cazul in care nu stiti deja, SheIn.com sarbatoreste Halloween-ul alaturi de noi si ofera 40% reducere pentru produsele care se incadreaza in aceasta tematica, dar  si pentru alte articole de toamna. Cum eu sunt in cautare de hainute noi pentru acest sezon am aruncat o privire, mi-a placut ce am vazut si  m-am gandit sa va corup si pe voi. Puteti vedea aici toate produsele care beneficiaza de reducere.
M-a atras foarte mult rochita de mai jos, mi-au placut detaliile din imitatie piele maro. Are si un pret bun, desigur, 14$ !?

Grey V Neck Casual Dress pictures

Disponibila aici 

Chiar daca este toamna mie inca imi place sa port culori, este adevarat ca tind mai mult spre culori inchise dar macar o pata de culoare ar trebuie sa existe. Rochita de mai jos mi se pare minunata!

Multicolor Long Sleeve Vintage Print Dress pictures

Disponibila aici. 

Nu puteam sa nu observ aceasta gentuta cu tinte, imi plac mult  articolele punk-rock! Trebuie sa recunoasteti ca in sezonul rece tintele sunt la mare cautare, alaturi de jacheta de piele si biker boots. Da, probabil articolele mele preferate pentru toamna-iarna.
Black With Studded Skull Shoulder Bag pictures
Disponibila aici

Iata si o  bluzita care se potriveste. Cred ca merge bine cu pantaloni de piele, cel putin mie asa mi-ar placea sa o port.

Black Long Sleeve Skull Cool Embroidered T-Shirt pictures

Disponibila aici 

Am ochit si o rochita foarte cocheta, poate nu de strada, de zi cu zi, dar la o iesire in oras cred ca se potriveste perfect! Eu zic ca merge si la un eveniment mai putin sofisticat.

White Long Sleeve Color Block Lace Dress pictures

Disponibila aici. 

Nu stiu daca v-am mai spus dar sunt o persoana foarte friguroasa, asa ca inchei lista de astazi cu un articol care categoric ar tine de cald. Mi se pare chiar shic acest...hanorac/poncho...(intelegeti voi! :D)

Hooded Drawstring Skull Cool Print Cape Coat pictures
Disponibil aici 

Desi nu port  accesorii (asta nu inseamna ca nu am, sau ca nu imi fac cateva placeri "nevinovate"), mi-a atras atentia acest colier, este chiar haios si mi-ar placea sa il am in colectie (asta in cazul in care imi vine cheful sa port asa ceva). Cred ca accesoriile acestea mari, gen coliere statement sunt singurele obiecte pe care le cumpar pentru ca imi plac dar nu le port niciodata. .esi nu ma simt ok purtand asa ceva,  mi se par super cand  admir tinuta altcuiva.

Black Skull Bead Chain Necklace pictures

Daca vreti sa va faceti cadou cateva lucrusoare dragute si la pret bun, sau vreti doar sa va clatiti ochii (cum imi place mie sa spun), aruncati o privire aici, sunt multe articole care merita atentie, eu am ales doar ce mi-a placut mie.


Voi cum stati cu garderoba? V-ati pregatit pentru sezonul rece?