miercuri, 30 septembrie 2015

Revenire + Primul outfit de toamna

Au trecut aproape 3 luni de cand am postat ultima oara pe blog, a fost o pauza lunga... Sper ca a fost suficient acest timp pentru a ma regasi si pentru a ma implica la fel de constiincios in realizarea lucrurilor care imi faceau placere alta data. Am avut parte de niste intamplari neplacute acum ceva vreme in urma carora nu am mai putut sa fac unele lucruri care imi placeau. Dar timpul le rezolva pe toate, sunt de parere ca orice s-ar intampla in viata noastra trebuie sa continuam sa ne bucuram de lucrurile marunte si sa facem ceea ce ne place.
Mi-a fost dor de aceasta lume, m-am regasit de multe ori printre voi si imi facea placere sa creez, sa fiu sursa de inspiratie si sa gasesc inspiratie in postarile voastre. Sper sa reusesc sa ma reintegrez si sa ma tin de treaba.

A venit toamna, din pacate, nu este anotimpul meu preferat, dar incerc sa accept ca are frumusetea ei. Nu stiu cum este la voi dar la mine ploua de aproape o saptamana si este mai frig decat ar trebui sa fie in aceasta perioada.

Am comandat de pe Shein.com o rochita numai buna pentru zile racoroase, foarte potrivita chiar si pentru iarna fiind dintr-un material grosut, as zice ca este un fel de lana subtirica. Rochita este si captusita, eu o vad potrivita iarna cu o camasa alba pe dedesubt si cu cizme lungi.








Rochita este disponibila aici.

O zi placuta va doresc!