miercuri, 27 mai 2015

Review: NYX Eyebrow Gel (Brunette+Blonde)


Vreau sa va povestesc despre NYX Eyebrow Gel  de multa vreme, insa, avand in vedere ca nu era dispoibil  la noi am tot amanat.  Acum, acest produs este disponibil pe  Makeup Shop, iar eu sunt mai mult decat incantata de faptul ca pot procura  mult mai usor acest produs.
Nu este prima data cand iau contat cu aceasta textura de gel pentru sprancene, am folosit inainte Makeup Revolution Aqua Brow Tint, am fost foarte incantata, pana am descoperit gelul pentru sprancene de la Nyx, nuanta Brunette este perfecta pentru mine, are subton rece, nu rosiatic (asa cum avea nuanta Light de la MR). 
Am inceput sa folosesc nuanta Brunette iarna asta si mi-a placut tare mult, imi plac sprancenele puternic conturate, cu personalitate, insa acum, pe timp de vara am vrut sa incerc o nuanta mai deschisa pentru sprancene, asa ca am comandat de pe Makeup Shop nuanta Blonde pe care sa o combin cu Brunette. Imi place cum arata, sprancenele au un aspect mai natural dar nu pot spune ca este absolut necesar sa combin cele doua nuante. Un aspect frumos am obtinut conturand jumatatea exterioara cu nuanta Brunette si  prima jumatate cu nuanta Blonde.

Am sa incep descrierea produsului. 




Ambalajul seamana foarte mult cu cel de la MUFE si MR, este un tub micut, ocupa putin spatiu, insa contine 10 ml de produs, absolut suficient, imposibil de consumat in 9 luni cat este termenul de valabilitate, eu am nuanta Brunette de aproape 3 luni si nici nu se vede ca am consumat ceva, desi l-am folosit zi de zi.



Cel mai important aspect pe care simt nevoia sa il mentionez este cu privire la acest produs este gradul de pigmentare. Nu am cuvinte!! Este nevoie de o cantitate foarte mica de produs pentru ambele sprancene. Textura este cremoasa, densa, cu usucare rapida, deci trebuie avut grija ca aplicarea sa se faca cat mai rapid. Alt lucru pe care vreau sa il mentionez, care pe mine m-a impresionat, este rezistenta. Va spun doar atat, eu aplic o cantitate mica pe mana, dupa care incep conturul sprancenelor folosind o pensula unghiulara, produsul  care ramane pe mana nu se ia decat cu un demachiant bifazic.

Asadar imi place acest produs din mai multe motive:
- culoare intensa, fara subton rosu pentru nuantele Brunette si Blonde
- aplicare (relativ) usoara
- uscare rapida fara a ramane suprafata lucioasa
- odata aplicat produsul nu se va misca toata ziua
- nu trebuie revenit cu un produs pudra deasupra
- cantitate mare de produs
- pret decent comparativ cu produsul similar de la MUFE

Recomand acest produs, cel mai probabil il veti iubi si voi daca il incercati.





In pozele de mai sus sprancenele mele sunt conturate cu nuanta Brunette.



In pozele de mai sus am conturat sprancenele cu nuantele Brunette si Blonde (combinate)


Multumesc pentru vizita!

O seara placuta va doresc!