luni, 6 aprilie 2015

Glamorous Makeup Look using Sleek Snapshoots Eyeshadow Palette

Nu imi vine sa cred ca au trecut deja trei luni din anul 2015, inca putin si incep banchetele, sa nu mai spun ca in cateva zile sarbatorim Pastele... Nu imi vine sa cred cat de repede a trecut timpul.
Avand in vedere ca urmeaza perioada banchetelor, mi-am propus sa realizez cateva machiaje mai sofisticate,  pentru petrecere, sunt sigura ca multe fete cauta machiaje inspirationale. Eu la petreceri am mers mereu pe machiajul clasic, ori un smooky in nuante de maro si negru, nu prea exagerat, ori pe un machiaj minimalist la ochi si buze colorate.
Uneori port si lookuri mai indraznete dar de cele mai multe ori nu imi mai ramane timp si pentru machiajul meu pentru ca am de lucru toata ziua. Uneori trasform machiajul de dimineata intr-unul de seara adaugand gene false si una-doua culori in plus.
Am ales pentru astazi un look mai frosty asa, pe care eu il gasesc potrivit pentru ochi caprui, in special. In realitate lookul era ceva mai intens, culorile mult mai bright si mai placute. Pe buze am ales sa aplic o nuanta nude de ruj, care sa nu atraga atentia de la ochi.
Sper sa va placa si sa va inspire!













Produse folosite pentru machiaj:

* Paula's Choise Hydralight Shine Free Daily Mineral Complex (SPF 30)

Ten: Max Factor Lasting Performance Foundation (02 Pastelle)
      Vichy Dermablend (15 Opal) - ca si corector

Nyx HD Concealer (Fair)

        Pudra Lioele Secret Pore HD

        Sephora Bronzing Powder(moyen medium)

Trendy by Cosbell Blush

Elf Backed Blush(Pinktastic)

Ochi:

Oriflame Eyebrow Kit
        Nyx HD Eyeshadow Base/ Primer

       Sleek Snapshoots Eyeshadow Palette

Inglot Gel Eyeliner

 L'oreal Miss Manga Mascara

Lips:  She Lipliner (002)
Nyx Nude on Nude ( Nude Shade)

Pensule: Bdellium Tools,Sigma si Zoeva


Multumesc pentru vizita!
O seara placuta va doresc!!