marți, 21 aprilie 2015

Ce mi-am mai luat de pe iHerb - Part 4


Iata ca am deja 4 comenzi pe iHerb (si a 5-a pe drum). Am devenit dependenta de acest site, unele dintre produsele pe care le folosesc zilic nu se gasesc decat pe iHerb si atunci este normal sa dau mereu comenzi, dar nu am nicio scuza cand umplu cosul cu 3 paste de dinti, doua flacoane de gel de curatare Eucerin, un set de pensule Real Techniques si altele...Asta s-a intamplat la comanda ce urmeaza sa o primesc, deci cardul meu a suferit destul de mult dar cel putin m-am aprovizionat si chiar am promis ca nu voi mai plasa nicio comanda in urmatoarele luni.

M-am aliat cu mama mea la comanda ce urmeaza sa o vedeti, ea foloseste Rezveratrolul Jarrow Formulas (muuult mai ieftin pe iHerb, cu mai bine de 50%), il gasiti aici. Trebuie sa va marturisesc ca si eu sunt consumatoare de suplimente dar nu am vrut sa arunc un ochi peste cele de pe site de teama ca pe viitor sa nu mai pot trai fara iHerb... Eu iau Spirulina de la Nature's Way, in farmacia de la care ma aprovizionez (Hyperici) costa in jur de 55 lei, iar pe iHerb 8.18 USD, deci este diferenta, chiar acum am verificat... Dar cand vorbim de rezveratrol care costa in jur 115 ron la noi in farmacii, iar pe iHerb 13.62 USD !?? Mda...



Derma E Sooting Toner, il gasiti aici. Am vrut acest toner pentru ca am citit multe lucruri bune despre el, multe fete sunt multumite, aste recomandat pe Beautypedia, asadar acesta este motivul pentru care am vrut sa dau aceasta comanda. Va dati seama ca abia am inceput sa il folosesc si recunosc ca uneori sar peste el pentru ca uit sau sunt prea obosita seara si prefer sa renunt la el decat la exfolianti atunci cand ma apuca lenea... Important este ca nu a reactionat neplacut tenul meu cu el. Prefer sa il aplic seara, dar uneori il aplic si dimineata sub protectia solara daca tenul meu este ceva mai deshidratat, am observat ca are proprietati de hidratare. Cand il folosesc seara, dimineata tenul este mai luminos, mai alb, asta in comparatie cu zilele in care uit sau nu am timp sa il folosesc.

Organizator pentru pastile (Zi/Noapte), il gasiti aici.
Nu stiu de ce am cumparat acest obiect, nu l-am folosit pana acum. Intai de toate ma asteptam sa fie mai micut si mai usurel... l-am luat din dorinta de a cara mai putine lucruri in geanta. Cele doua compartimente (Zi/Noapte) se pot detasa, cel mai probabil asa voi utiliza acest organizator, voi sorta suplimentele pe o saptamana, cel mai probabil, intr-una din jumatati. Hmmm, nu sunt convinsa, dar intreg sigur nu il voi lua cu mine pentru ca oricum geanta mea este foarte grea si foarte plina zilnic. Daca nu il voi folosi asa sigur voi gasi alta intrebuintare pentru el.





E.L.F Cosmetics Studio  Prism Eyeshadow Sunset, o gasiti aici.

Am vrut acest produs pentru ca mi-a placut foarte mult paleta numita "Naked" din aceiasi categorie, ele sunt 3 in total, mie imi lipseste una dar nu ma tenteaza nuantele (gri, albastru, verde).
Aceasta are niste culori foarte frumoase, roz, mov, auriu, insa nu sunt atat de cremoase ca celelalte, sunt putin mai prafoase si se lipesc mai greu, parca nu persista la blend asa bine. Imi plac si acestea, nuantele sunt placute, in realitate putin mai vi decat apar in poze, le folosesc in machiajul meu de zi cu zi, insa prefer paleta cu nuante neutre, de maro (am vorbit putin despre ea aici). Toate nuantele din aceasta paleta au finis metalic.




De la pensula Real Techniques Expert Face Brush (disponibila aici) aveam mari asteptari, toata lumea o lauta, toata lumea o foloseste, toata lumea o iubeste. Pe mine inca nu m-a cucerit, dar imi place. Trebuie sa ii dau mai multe sanse, probabil trebuie sa o incerc cu mai multe fonduri de ten ca sa ma conving complet. Este prima mea experienta cu o pensula de la acest brand si dupa aceasta am vrut sa mai incerc cateva sa vedem diferenta. Per total imi place dar ma asteptam sa spun WOW cand o folosesc prima data, eu nu am simtit diferenta fata de celelalte pensule de acest gen. Aplicarea este usoara, marimea este potrivita, parca este putin cam densa totusi, trebuie sa fiu atenta si sa insist la blend. Hmmm, cred ca o sa revin cu un review cand ma mai lamuresc...


Sper sa va fie de folos aceasta postare!
Cand voi primi urmatoarea comanda o sa va arat produsele achizitionate.
Daca vreti sa impratasiti cu mine preferatele voastre de pe iHerb chiar v-as fi recunoscatoare.

Daca vreti sa comandati ceva de pe iHerb, nu uitati ca daca sunteti la prima comanda puteti folosi un cod de reducere de $5 daca valoarea comenzii este sub $40, sau $10 daca valoarea comenzii depaseste $40.Codul meu de reducere este  PMG824.