duminică, 8 februarie 2015

I Love My New Red Dress!

Saptamana asta am primit doua colete de pe sheinside.com, au fost foarte eficienti si am fost super incantata de alegerile facute, am avut o camasa in carouri, pe verde si rochita rosie de mai jos.
Aveam pe lista cu dorinte o rochita rosie, simpla, care sa mearga si de zi. Desigur, o voi purta mai cu spor cand vor urca putin gradele in termometre, chiar daca am avut si o bluza de corp pe sub rochie tot mi-a fost putin rece. Probabil va fi alegerea mea si de Valentine's Day :D.
Rochita este foarte finuta si draguta, ar veni mai frumos purtata cu tocuri, alaturi de accesorii mai potrivite decat cele alese de mine, insa eu am vrut o tinuta pentru strada, nu am avut rabdare sa astept o "ocazie" sau ceva de genul asta.
Imi plac foarte mult rochitele, am strans cateva si sunt tare mandra cand reusesc sa ies din jeans; asta era si ideea, sa-mi cumpar mai multe rochite ca sa fiu nevoita sa renunt la pantaloni. Chiar si asa, sezonul acesta m-am plafonat, nu am nimerit dimineata decat jeansi, pulovere lejere si bocanci. 
Am ales marimea S pentru rochita si imi vine bine, eu as simti nevoia sa o modific putin in talie, parca este o idee cam larguta.  Imi place ca are fermoar pe fata si are o deschidere larga astfel incat nu sunt nevoita sa o imbrac pe cap. Are fermoare la maneci si mi-a placut foarte mult ideea, se muleaza perfect pe brate, nu suport manecile lejere, mai ales la rochite sau sacouri.
Acum ma uit la poze si observ ca am fost cam in criza de idei si am alaturat cam haotic articolele, nu m-am gandit decat la confort. De exemplu, geanta este cea pe care o port zi de zi, este atat de incapatoare si rezistenta, foarte rar o schimb, in primul rand pentru ca mi-e lene, in al doilea rand pentru ca imi place prea mult. Ghetutele sunt favoritele mele, pe locul 2 dupa cele negre cu tinte pe care le-ati tot vazut pe blog (sincer eram tentata sa le port si de data asta). Esarfa este, de asemenea, preferata mea, ma salveaza in fiecare zi (pentru ca sunt pe fuga in fiecare zi si sunt prea obosita sa asortez alta esarfa, desi am foarte multe, imi cumpar tot timpul dar rar le schimb :(
Hainuta a mai aparut pe blog aici, este tot de pe Sheinside.








Rochie: Sheinside.com
Palton: Sheinside.com
Geanta (local store)
Ghete: MiniPrix


Rochita este disponibila aici la pretul de $19.33

Red V Neck Long Sleeve Split Bodycon Dress pictures



Multumesc penntru vizita!