luni, 17 noiembrie 2014

Sacou roz de la Sheinside.com, rochie cu imprimeu colorat Milanoo.com

Mi-am dorit un sacou colorat  de multa vreme, pe acesta l-am comandat spre sfarsitul verii,insa a ajuns la mine acum doua saptamani. Cred ca  a fost o intamplare pentru ca pachetele sheinside ajung  foarte repede de obicei.
In unele fotografii pare o idee mare pentru mine, totusi nu este un sacou cambrat este unul cu un croi mai masculin, dar ca idee pe o tipa mai inalta sigur s-ar aseza mult mai bine. Chiar daca nu imi vine perfect imi place foarte mult, culoarea este foare vesela si se pare ca mi se potrveste. De obicei nu ies in evidenta prin astfel de nuante, tind sa  imbrac mai mult in culori inchise dar mi-am propus de ceva timp sa renunt la nuantele terne.

Rochita o am de pe milanoo.com,  a fost la modificat pentru ca mi-a fost foarte mare, inca nu se aseaza perfect dar sunt multumita pentru ca imi place foarte mult imprimeul, culorile sunt foarte faine si se incadreaza bine impreuna.

Calitatea pozelor nu este foarte buna, se pare ca aparatul meu nu face fata in conditii de ceata, este de inteles, nici eu nu mai tolerez vremea asta mohorata.

Stiti deja parerea mea despre shoppingul online, eu am 80% din haine si incaltaminte cumparate de pe internet, chiar daca s-a intamplat sa imi vina unele articole mai lejer decat ar trebui, acest lucru se datoreaza faptului ca acum sunt intre masuri oarecum.

Despre sheinside.com si milanoo.com am numai lucruri bune de spus, coletele sheinside ajung foarte repede, toate la posta de cartier (nu la cea vamala).

Sacoul este disponibil aici , la pretul de 24$ (eu am ales marimea S), este disponibil si in alte culori.
Rochita este disponibila aici , la pretul de 13.99$






















Am purtat:
Rochie Milanoo.com
Sacou Sheeinside.com
Ghete Lovelyshoes.com
Geanta Oasap.com



Multumesc pentru vizita!

Va doresc o seara placuta!