joi, 14 august 2014

Rochie alba, vaporoasa, de vara cu imprimeu geometric (Sheinside.com)


Saptamana trecuta am primit o rochie superba pe care o asteptam cu nerabdare si am fost surprinsa ca a ajuns coletul in mai putin de doua saptamani, a fost primul meu colet de la sheinside.com si intai de toate vreau sa punctez faptul ca produsul a ajuns foarte repede la mine, prin curier.
Rochita este lunga, vaporoasa, din voal in partea de jos, sustinut de un bust ceva mai batos pe care este brodat acel design geometric colorat. In partea de sus se gasesc multe paiete metalice si pietricele; mi s-a parut putin cam mult initial dar m-am obisnuit ulterior asa ca nu mi se mai pare asa de incarcat.
Pe site este disponibila o singura marime, mie imi este putin cam larga la bust si putin cam lunga, eu nu o pot purta decat cu platforme, dar chiar si asa trebuie sa fiu atenta sa nu calc pe ea.
Mi se pare o rochie potrivita atat pentru zi dar si la o petrecere,chiar daca este voluminoasa si acopera mare parte din corp, este diafana si feminina asa ca pune in valoare altfel frumusetea.
Este disponibila aici. la pretul de 26.67 USD.












Multumesc pentru vizita!
Va doresc o seara placuta!