marți, 15 iulie 2014

Pantaloni de vara culoarea piersicii, de la kurtmann.ro

Pantaloni in culoarea piersicii si bluza cu imprimeu floral, probabil cea mai placuta combinatie vara asta. La fel de mult ma atrage combinatia de verde menta cu galben pai. Sezonul acesta mi-au placut culorile pastelate desi am inceput sa le introduc cu sfiala in garderoba mea.
Mi-au placut acesti pantaloni imediat ce i-am vazut pe site, insa am riscat putin intrucat rareori port pantaloni colorati, cu atat mai putin in nuate deschise. Din fericire au un croi potrivit zic eu, cu o talie ceva mai inalta asa cum imi place mie.  Chiar daca prefer pantalonii in nuante inchise se pare ca acest model reuseste sa nu evidentieze ceea ce vreau sa ascund.
Materialul este subtire, imitatie de jeans fin, elastic, foarte confortabil, care se muleaza perfect pe picior. Sunt firma Zara  si inca sunt disponibili pe  kurtmann.ro aici

Eu am marimea 34, mi-au venit foarte bine pe picior, insa in partea de sus la talie mi-au fost putin mari asa ca i-am modificat.
Pe lateral, incepand cu jumatatea gambei pana la glezne au o banda elastica, probabil conceputa pentru a se mula perfect pe picior, insa eu il consider un detaliu shic.
In ceea ce priveste culoarea, eu o vad foarte aproape de culoarea piersicii desi pe site se mentioneaza nuanta '' dark pink''. In realitatea culoarea este ceva mai palida si mai apropiata de portocaliu decat de roz.















Pantaloni Zara ( kurtmann.ro )
Bluza Vero Moda
Sandale Tungus
Geanta Oasap.com


Aruncati o privire pe kurtmann.ro, sunt reduceri de 50% la peste 800 de modele!!!

Multumesc pentru vizita!

Va doresc o zi placuta!