miercuri, 30 iulie 2014

Bornprettystore.com Fashion Necklace


Daca mi-ati fi spus acum ceva timp ca am sa port asa ceva cu siguranta v-as fi zis ca ''faceti misto'' de mine.
Multa vreme am avut o atractie spre accesoriile si articolele vestimentare din sfera punck-rock desi eu de felul meu sunt o tipa mai ''girlie''... Se pare ca usor, usor ma intorc la pasteluri, la materiale usoare si vaporoase, la machiaje colorate, la parfumuri dulci si coafuri romantice.
Desi ''geamanul cel rau'' isi mai face simtita prezenta din cand in cand, incerc sa mentin atmosfera aceasta vesela si jucausa pentru ca nu se stie cata vreme or sa ma mai atraga floricelele in par si bomboanele.
Lasand la o parte aceasta introducere despre...mine (se pare), vreau sa va arat astazi colierul de pe bornprettystore.com,  nu stiu daca l-ati sesizat in articolul precedent insa il veti vedea in aceasta postare intors pe toate partile.






 Nu am fost niciodata o fana a bijuteriilor voluminoase, asta pentru ca la 22 de ani nu am atins nici 1.55 m inaltime. Rectific, intotdeauna mi-au placut bijuteriile supradimensionate insa nu am avut curajul sa port, nu as fi crezut ca mi se potriveste un astfel de accesoriu. Totusi, am observat ca anumite compozitii pastreaza o oarecare gingasie si nu arata deloc grosolan.  M-am gandit mult inainte de a alege acest colier, aveam zeci de alternative, dar am zis sa incerc si altceva, drept urmare am ales doua coliere mari (il veti vedea si pe acela intr-un articol urmator). Mi-a placut foarte mult nuanta aceasta gen ''baby blue'', cred ca este foarte feminina si delicata. Mi s-a parut totusi destul de mare si l-as fi vazut mai la baza gatului.
In orice caz, este un accesoriu dragut care poate fi purtat si la o petrecere mai deosebita, mai ales acum, vara, cred ca nuanta il face potrivit pentru o rochie in culori pastelate, poate un roz pal sau fuchsia.







 Produsul il puteti gasi aici.

Daca vreti sa efectuati o comanda pe bornprettystore.com nu uitati ca puteti folosi codul promotional HAL91 pentru o reducere de 10%




Multumesc pentru vizita!

Va doresc o seara placuta!