duminică, 1 iunie 2014

Rochita usoara, vaporoasa, in nuanta piersicii de la kurtmann.ro!


Imi plac rochitele vaporoase si delicate, cu dantela si volum in partea de jos, imi plac materialele usoare si culorile pastelate. Cand am primit rochita de la kurtmann.ro am fost mai mult decat impresionata, este mai frumoasa decat in fotografia de pe site.
Este marimea XS  si mi se potriveste perfect, nu a fost nevoie de modificari. Croiala este deosebita si consider ca ma avantajeaza. Este potrivita ca lungime si nu este deloc vulgara desi este putin transparenta pe alocuri
Am avut indoieli in privinta culorii inainte sa ajunga, ma temeam ca va fi portocalie; din fericire este cea mai placuta nuanta de piersica, foarte apropiata de culoarea pielii. Dantela de pe bust este detaliul care o face atat de deosebita si feminina, motivul pentru care am depasit toate indoielile si  am decis ca trebuie sa o am.


















Rochie Bershka
Sandale Tungus



Nu am ce altceva sa comentez despre ea, este superba si ocupa un loc de cinste in garderoba mea!

Kurtmann.ro nu m-a dezamagit niciodata, comenzile mele au ajuns intotdeauna foarte rapid si au fost procesate imediat, felicitari echipei pentru eficienta!
 Am o multime de hainute achizitionate de la ei, mai ales ca au  reduceri de pana la 80% uneori.

Rochita este disponibila aici.
Merita sa vizitati si celelalte articole, vizitati sectiunea ''Rochii'', au o gramada de modele noi!

Multumesc pentru vizita!

O zi placuta va doresc!