joi, 15 mai 2014

Tratament nutritiv pentru par Alfaparf (Tratament intens hidratant fara clatire)

V-am spus de multe ori povestea podoabei mele capilare, sunt inzestrata cu un par ondulat/cret aspru, casant, uscat la varfuri, foarte predispus deteriorarii, rebel, lipsit de stralucire si finete. Stiu ce ganditi, credeti ca sunt norocoasa ca am parul ondulat si ma considerati nebuna ca indraznesc sa ma plang de el, mai ales ca sunt alte persoane care au doua fire de par in timp ce al meu este mare si des. Recunosc, sunt si cateva avantaje, cum ar fi ca nu trebuie sa il aranjez in fiecare dimineata, ca pot iesi cu el pe strada chiar imediat ce m-am ridicat din pat, dar asta nu inseamna ca mereu arata decent, uneori este ''caltos'' ca lana, plin cu ghemotoace de par incalcit pe care nu mai eu stiu cum le descurc la baie. Asa ca...da, pierd mai putin timp dimineata aranjandu-l, dar cand se intampla sa arate rau chiar nu am ce sa-i fac, poate doar sa il spal insa daca as hotari sa fac asta nu as mai avea nicio sansa sa mai ajung la timp la job, ori la facultate. Alta varianta ar fi sa merg la salon, sa il spal si sa mi-l aranjeze fetele asa frumos, cu peria, cum imi place mie.  Astfel ar dura mai putin insa posibilitatea de a gasi liber cand am eu chef sunt reduse, in plus, acest lucru ar fi impotriva principiilor mele, doar v-am spus ca ma feresc de aparatele pentru coafat cu aer cald.
Si totusi, daca folosesc produsele potrivite reduc mult din problema, atunci ma bucur si eu ca nu am grija parului in fiecare dimineata. V-am mai vorbit recent despre parul meu in cadrul acestui articol, daca suferiti de aceleasi probleme ca si mine este posibil sa va ajute.
Recent am avut bucuria sa incerc un produs care mi se pare ca ma ajuta si mai mult, sunt foarte multumita de felul cum ''imbraca parul'', mi se pare ca are o textura mai fina, mai cremoasa, mai disciplinata.Apreciez faptul ca efectul dureaza mai mult efectul, nu numai in prima zi de la spalare, a treia zi revine uscaciunea, semn ca trebuie spalat urgent altfel risc sa imi strice ziua urmatoare. As prefera sa il spal mai rar pentru ca nu imi face deloc placere sa trec prin tot procesul de doua ori pe saptamana, mai ales ca pierd atata timp, sa nu mai zic de nervii mei intinsi la maxim. Dar dupa atata suferinta macar am satisfactia unor bucle matasoase iar tratamentul pentru par Alfaparf ma ajuta mult.

Cand am primit produsul si am vazut ca are 250ml m-am gandit ca ori nu este potrivita descrierea produsului pe elevina.ro (desi nu este cazul deoarece se mentioneaza toate detaliile in descriere, doar ca nu am fost atenta), ori am primit alt produs, ori  nu am fost suficient de atenta cand am facut alegerea. De obicei, produsele de genul acestea vin in cantitati mici, de maxim 150 ml asa ca m-am gandit ca am primit balsamul pentru par. M-am mirat si m-am bucurat in acelasi timp de o cantitate mai mare, am parul destul de des si lung, asadar consumul este destul de mare. Puteti vedea mai jos ambalajul, destul de simplut si comun.


 



Tratamentul are o consistenta cremoasa si se aplica pe parul umed dupa sampon, balsam, masca si nu se clateste.  Produsele tip crema pentru par sunt preferatele mele pentru ca au o capacitate de hidratare mai buna fata de un produs lichid, tip spray. Pe langa acest tratament mai aplic si un ulei, pe varfuri doar, am renuntat momentan la celelalte produse pentru ca simt ca acesta face cam tot ce am nevoie.
Este un produs foarte bun si sunt multuminta, il recomand daca aveti parul foarte uscat, cu fir gros, casant si nu aveti probleme cu excesul de sebum, deoarece il inmoaie si il face mai placut la atingere. In descrierea produsului nu apar promisiuni mari, nu promite repararea varfurilor despicate de exemplu, insa le imbunatateste textura,  pe scurt face tot ce promite. Ma indoiesc totusi ca asigura aportul de minerale si vitamine, insa tind sa cred ca vine cu ceva in ajutorul firului de par.

Lista de ingrediente pentru persoanele interesate:



Puncte PRO:

- hidratare intensiva
- mentinerea senzatiei de par fin si matasos mai mult timp
- descurca eficient si usor suvitele incurcate lasandu-le moi imediat
- ajuta la disciplinarea firelor rebele
- ajuta la formarea buclelor in urma reglarii texturii firului de par
- promite aportul de minerale si vitamine in doza necesara acestuia
 (nu pot spune ca am observat ceva in privinta asta, dar este posibil sa existe o imbunatatire in timp, poate daca mi-as achizitiona si celelalte produse din gama)
- miros placut, destul de puternic dar nu persista, ramane doar o adiere proaspata
- cantitate convenabila de produs
-  este nevoie de o cantitate mai mica de produs pentru toata lungimea parului comparativ cu alte produse
- parul este mai fin, mai catifelat,  mai hranit

Puncte CONTRA:

- o cantitate prea mare de produs poate incarca parul
- poate incarca parul daca este folosit impreuna cu alte produse care au scopul de a hidrata
- nu este potrivit pentru parul gras si subtire (desi nici nu este dedicat acestei categorii)

Repet, acest produs vi se potriveste doar daca aveti parul foarte uscat, aspru si degradat, nu este potrivit pentru un par subtire, moale, cu tendinta de ingrasare. Din fericire corespunde perfect nevoilor mele, insa pentru unele dintre voi poate fi prea mult.



In concluzie, este un produs bun pe care l-am descoperit in urma campaniei organizate de elevina.ro, prin intermediul careia am primit 4 produse. Acesta mi-a placut foarte mult(cel mai mult) si cred ca este pe primul loc in topul produselor pentru ingrijirea parului pe care le-am incercat pana in momentul de fata.
L-as recumpara si sunt tentata si de celelalte produse din gama.


 http://www.elevina.ro/abonare/?utm_source=http%3A%2F%2Fal3xmake-up.blogspot.ro%2F&utm_medium=Content&utm_campaign=Blog14

 Multumesc pentru vizita!


Va doresc o seara placuta!