vineri, 2 mai 2014

Review pentru paleta Sleek Bright (Machiaj realizat cu Sleek V1 Bright Palette)

Buna fetelor!

Dupa cum va spuneam in articolele precedente, al doilea produs primit din partea produsecosmetice.ro este paleta Sleek V1 Bright. Sa  va tineti bine pentru ca o voi lauda foarte tare astazi si o sa va spun si de ce.
De-a lungul timpului am achizitionat mai multe palete, acum am 10 in total si de multe ori m-a tentat Bright dar nu mai mult sora ei V2 Dark, pe care o am si o iubesc. Am tot citit review-uri si comentarii despre aceasta si mereu am ajuns la concluzia ca nu merita sa o adaug in cos, mereu i-am gasit cate un defect si o scuza sa nu o alatur colectiei mele. In primul rand, am gasit putine machiaje realizate cu ea si din swatch-urile gasite pe internet mi se parea ca nuantele sunt sterse si slab pigmentate. De asemenea, se pare ca majoritatea bloggeritelor prefera paleta Dark si nu se arata atat de multumite de Bright, de unde si descrierile extrem de succinte, nici macar pe You Tube nu am gasit rezultate satisfacatoare (sau poate nu am cautat suficient de adanc desi...). In orice caz, daca ma puneti pe mine sa aleg nu as putea spune ca o prefer pe una sau pe cealalta, sunt foarte diferite si consider ca pot face echipa buna impreuna si este bine sa le avem in colectie pe amandoua.









Imi plac toate nuantele in egala masura si nu voi discrimina niciuna. Cred ca si nuantele deschise isi au rostul lor si ma bucur tare ca sunt prezente in paleta. Pigmentatia este foarte buna, am fost surprinsa placut pentru ca ma temeam ca vor fi atat de sterse incat nu voi putea lucra cu ea.  Dar eu va spun ca este minunata si ma bucur ca o am.
Nu cred ca mai este cineva care sa nu stie, dar o sa mentionez totusi ca paletele Ultra Matte V1 Bright si V2 Dark sunt in totalitate mate (de  unde si denumirea :D). Desi se lucreaza mai greu cu nuantele mate, rezultatul arata mai profi si merita osteneala. Nu am sa spun ca este o paleta versatila pentru ca nu este, dar cred ca o pasionata de machiaj va fi foarte incantata, mai ales daca ii place sa se joace cu culorile.
Repet, nuantele mate se lucreaza mai greu dar nu este imposibil, secretul este sa fie aplicate din aproape in aproape.

Pe scurt:

Puncte PRO :
- carcasa solida specifica paletelor si produselor Sleek + oglinda mare si clara (pe care eu o gasesc utila)
- pigmentatie foarte buna
- pulbere fina care se ia usor pe pensula
- distribuire uniforma pe pleoape
- amestecare usoara a fardurilor
- posibilitatea de a reaplica fardurile pana la intensitatea dorita

Puncte Contra:
- datorita texturii fardurilor mate se pot intalni unele dificultati in blenduire sau in imbinarea nuantelor pe pleoape


Vreau sa marturisesc ca pentru mine ocupa locul fruntas in top,  cred ca este o paleta care merita mai multa atentie chiar daca la prima vedere culorile par extravagante. Este la fel de frumoasa ca Dark si merita sa fie in frunte.

Paleta o gasiti pe produsecosmetice.ro, aici.

Asa cum v-am obisnuit, am pregatit si un machiaj pentru voi ca sa vedeti ceea ce poate produsul pe care il prezint. In realitate nuantele sunt mult mai frumoase, cum soarele este scump la vedere si ploua mult primavara asta, pozele mele au iesit cam gri si lipsite de stralucire.
Sper sa va placa si sa va inspire!












*Pentru fotografii am purtat lentilele de contact Geo Olive Blue disponibile pe angelcontacts.com.
Gasiti un review aici(click) despre ele.

Produse folosite pentru machiaj:


Ten:  Revlon Colorstay (150) + Laura Mercier Tinted Moisturizer(Light)
          Revlon Colorstay Powder(Light)
          Bronzer Essence (Blonde)
          Teracota Powder Golden Rose
          Iliminator Flormar (01)

Ochi: Lime Crime Eyeshadow Helper (limecrimemakeup.com) - review aici
         Baza de machiaj NYX (white)
          Sleek Ultra Matte V1 Bright Palette
          Lime Crime Eyeliner Citreuse (limecrimemakeup.com) - review aici
           Lime Crime Eyeliner Lazuli (limecrimemakeup.com) - review aici
           Lime Crime Eyeliner Blue Milk  (limecrimemakeup.com) - review aici
           Rimmel London ExtraSuper Lash 
           Gene false Cupio Lash N300 (Cupio.ro) - review aici
Buze: Nyx Lipstick (Narcissus) (produsecosmetice.ro) - review aici.

Multumesc pentru vizita!

Va doresc o zi frumoasa!

Alex