marți, 6 mai 2014

Pensule roz Born Pretty Store - De ce aveti nevoie in colectie si de pensulele din peri sintetici?


A trecut multa vreme de cand nu v-am mai povestit ce am mai luat/primit de pe bornprettystore.com, v-am vorbit in trecut despre farduri, despre ceasurile lor si mai ales despre genele false, de care am fost foarte incantata (puteti citi aici si aici despre ele, am chiar si un tutorial despre aplicarea genelor false tip banda, daca sunteti interesate, il gasiti in articol).

Vreau sa va arat astazi un etui cu pensule pe care le am de acum cateva luni, aveam pozele salvate si am uitat complet sa le prezint. Chiar acum ma uit la ele si sunt muncite in ultimul hal, una dintre ele s-a dezlipit din maner de atata spalat, dar nu-i problema, se intampla si la case mai mari.

La inceput m-a incantat faptul ca sunt foarte dragute si atat, dar apoi am vazut ca pensula pentru fata este grozav de fina si imi place sa o folosesc pentru pudra pentru ca nu imi deranjeaza fondul de ten.
Pensulele pentru ochi sunt aspre si rigide, o sa va explic pentru ce le folosesc dar nu inainte sa vedeti despre ce vorbesc.



Desi am multe pensule in colectie, de toate formele si marimile, niciodata nu imi ajung si tot simt ca am nevoie de cateva in plus. Mie imi place sa am dubluri, in acest fel am tot timpul la indemana pensule curate, acest lucru este foarte important daca vreti sa obtineti un machiaj curat. As putea vorbi mult despre pensule, sunt persoane care atunci cand ma vad lucrand ma intreaba de ce le schimb mereu si de ce folosesc atatea si de ce folosesc pensula aia pentru un anumit lucru, etc. Cand machiez toate lucrurile mi se par firesti si nici macar nu gandesc atunci cand o fac, uneori ma blocheaza asemenea intrebari pentru ca de multe ori raspunsul nu este general valabil. Chiar daca am un manunchi mare de pensule stiu exact de care am nevoie si nu uit niciodata de existenta uneia si nu le confund nici macar daca seamana intre ele. Cineva mi-a spus odata: ''Daca as avea atatea m-as incurca in ele'' sau ''Eu nu ma incurc cu pensule pentru ca nu stiu la ce foloseste fiecare''. Nu stiu daca ar trebui sa existe niste legi scrise in privinta asta, nu este nimic batut in cuie, eu poate vreau sa folosesc pensula de blending sa pun iluminator sub spranceana si in coltul intern, ma poate condamna cineva ca o intrebuintez altfel decat ii este menirea? Eu spun ca rezultatul conteaza si atat...
Revenind la ''tema'' de astazi, mi s-a pus intrebarea: '' Ce pensule imi recomanzi, care sunt mai bune, pensulele din par natural sau cele din par artificial?''. 

Este bine sa aveti in colectie si cateva pensule din peri artificiali, pentru ca avem nevoie si de pensule aspre si rigide, in special pentru ochi. La aplicarea fardului pe pleoape mie imi place sa folosesc pensule plate, rigide din peri sintetici, astfel pot controla mai bine cantitatea de fard pe care vreau sa o distribui. Pentru blending folosesc numai pe cele din par natural (eu am setul de 19 pensule din par de bursuc de pe Cosmetic Style).

In setul de mai sus exista mai multe pensule plate si rigide, ceea ce ma bucura pentru ca am nevoie sa aplic fiecare nuanta cu o pensula curata. De asemenea, eu le folosesc si pentru aplicarea produselor de tip crema, pentru baza de sub fard.

 
Periile pentru sprancene sunt nelipsite in trusa mea, am 6 daca am socotit corect. Cele mai utile mi se par periutele de mascara cu care eu imi aranjez si imi curat cel mai bine sprancenele. Iar daca ma murdaresc de rimel il las sa se usuce iar apoi il curat de pe piele cu ea fara a strica stratul  de fond de ten sau fardul. 
Aplicatorul cu buretel il folosesc rar, poate daca nu mai am pensule curate.


Pensula unghiulara este destul de ok pentru sprancene insa eu am pensula mea preferata de la Cosmetic Style cu care lucrez mai rapid.
Cea din mijloc este o pensula pentru buze si mi se pare ok, nu am multe asteptari de la ea.
Pensula pentru eyeliner mi se pare chiar bunuta desi eu prefer pensula unghiulara, cred ca in comparatie cu cele pe care le am, aceasta fiind mai rigida functioaneaza mai bine pentru tusul gel.



Pensula pentru fata o folosesc pentru fixarea fondului de ten cu pudra pentru ca este micuta si foarte moale astfel ca o pot folosi si pe o suprafata mica (sub ochi, in jurul nasului)
Pensula evantai o folosesc in cazul in  care imi pica fard sub ochi sau pentru aplicarea iluminatorului pe pometi.



In concluzie, pensulele sintetice sunt utile pentru:

- aplicarea fardului pe pleoape
- aplicarea anticearcanului
- aplicarea corectorului
- aplicarea fardului crema

* Si as mai adauga si faptul ca sunt ieftine si in cazul in care se incarca atat de mult incat nu se pot curata, ne putem lipsi de ele.

Produsul il puteti gasi aici.

Daca vreti sa efectuati o comanda pe bornprettystore.com nu uitati ca puteti folosi codul promotional HAL91 pentru o reducere de 10%

  


Multumesc pentru vizita!

Va doresc o zi placuta!