joi, 8 mai 2014

Machiaj in nuante de roz pentru iubitoarele de culoare! Indrazniti?



Sunt sigura ca va pregatiti intens pentru vara si v-ati  refacut  stocul pe  anul acesta cu hainute colorate, rochite vaporoase, pantaloni scurti, sandale joase, fustite diafane si asa mai departe. Desi inca nu am achizitionat tot ce mi-am propus pentru sezonul acesta, m-am axat mai mult pe produse de igrijire si pe farduri colorate. Imi doresc o anume paleta in culori pastelate de la Sigma si anume Creme de Couture, mi se pare fabuloasa si sper sa ma horatarsc sa o achizitionez, initial doream Naked 2, dar nu stiu de ce mi se pare ca nu merita, cel putin nu pentru mine.
M-am tot jucat in ultimul timp cu Sleek Ultra Matte V1 Bright  si cred ca a cam devenit preferata mea de la Sleek. Imi plac foarte mult nuantele si apreciez foarte tare textura mata, desi fardurile acestea roz pe care le-am folosit pentru machiajul pe care il vedeti astazi mi-au cam dat batai de cap, parca nu au fost la fel de acultatoare ca celelalte, insa tot le-am manevrat dupa bunul plac.








* Aici aveam pe buze rujul Nyx Narcissus despre care v-am vorbit aici. L-am schimbat ulterior cu o nuanta o idee mai calda (asa cum vedeti mai sus), mi s-a parut ca imi vine mai bine.

Desi nu sunt o fana a rozului pe pleoape si rar aleg sa port combinatia asta de nuante, tin sa va spun ca mi-a placut si am stat machiata asa toata ziua. M-au intrebat multe amice si cunostinte ce farduri am folosit, insa mi-au marturisit ca nu ar indrazni sa poarte asa ceva, cel putin nu  daca nu ar avea o ocazie speciala.
Ei bine, eu nu ma sfiesc sa port machiaje indraznete, indiferent ca sunt privita intr-un anumit fel pe strada.
Totusi look-ul  de astazi nu mi se pare atat de extravagant, poate doar nuantele alese sunt usor iesite din comun,  dar mie nu mi se pare nimic exagerat.

 Eu incerc sa va sugerez sa indrazniti mai mult,  sper sa va inspire intr-un fel acest machiaj!





 Produse folosite pentru machiaj:



Ten:  Revlon Colorstay (150) + Laura Mercier Tinted Moisturizer(Light)
          Revlon Colorstay Powder(Light)
          Bronzer Essence (Blonde)
          Teracota Powder Golden Rose
          Iliminator Flormar (01)
Ochi: Lime Crime Eyeshadow Helper (limecrimemakeup.com) - review aici
         Baza de machiaj NYX (white)
          Sleek Ultra Matte V1 Bright Palette (produsecosmetice.ro), review aici
           Lime Crime Eyeliner Blue Milk  (limecrimemakeup.com) - review aici
           Rimmel London ExtraSuper Lash 
   
Buze: Nyx Lipstick (Narcissus) (produsecosmetice.ro) - review aici.
          In celelalte fotografii am aplicat peste Narcissus, Avon Can't Resist Coral
         

Multumesc pentru vizita!

Cu drag,

Alex