vineri, 23 mai 2014

Ce mi-am achizitionat de pe lovelyshoes.net si parerea mea despre produsele primite


Saptamana trecuta am  primit ultima comanda de pe lovelyshoes.net, dupa luuungi asteptari, aproape ca mi-am luat gandul de la colet... Insa problema a fost la Posta Romana, se pare ca nimeni nu a stiut de pachet saptamani bune, nimeni nu a stiut de ce nu am primit avizul, etc. In fine, sa zicem ca a fost o intamplare...
 
De data asta am ales niste pantofiori, in realitate sunt mai mult niste bocanciori si o pereche de pantaloni scurti de jeans cu talie inalta




- Trendy Sneakers Skeleton Design Shoes ii gasiti aici, la pretul de 18.15 USD, dar vad ca sunt out of stock momentan.










Ma asteptam sa fie putin mai usurei si credeam ca vor fi intr-o nuanta de grena nu de rosu, insa nu ma deranjeaza ca sunt mai tipatori.

Cand i-am primit ma gandeam ca nu sunt destul de fashionista pentru ai purta dar sunt prea interesanti ca sa-i
tin in cutie.  Inca nu stiu exact care este cea mai potrivita combinatie pentru ei, voi posta mai pe seara un outfit.

Eu am ales marimea 34 si imi vin bine, insa daca nu ii strang cu siretul am impresia ca imi vor iesi din picior.
Sunt o idee cam rigizi atunci cand  ii bag bag in picior pentru ca talpa nu este deloc flexibila, insa ma obisuiesc repede cu ei. Totusi nu cred ca sunt niste prieteni de nadejde la drum lung, cel putin mie mi-a fost teama, asa ca ii prefer pentru deplasari scurte.

Au o platforma care masoara in jur de 6 cm,  asta inseamna ca ajung si eu  la 1.60 cu ei.

- Short pants for women disponibili aici, la pretul de 9.18 USD.



Pantalonii scurti sunt superbi, arata asa cum imi doream, insa imi pare rau ca nu am ales marimea M, chiar daca mi-ar fi fost cam mari... Din pacate nu sunt deloc elastici, sunt rigizi si mi se par prea stramti pe coapsa, desi marimea S port la pantaloni, care este corespondentul marimii 34, din cate stiu.
 Totusi nu pot da vina pe material sau producator, probabil m-am incapatanat sa aleg un model care stiam ca este posibil sa nu ma avantajeze avand in vedere faptul ca picioarele mele nu sunt lungi si subtiri.
Asta este...

Mai pe seara voi reveni cu un outfit si veti vedea ambele articole.

Multumesc pentru vizita!

O zi frumoasa va doresc!