luni, 28 aprilie 2014

ProduseCosmetice.ro este: ‘’Orice ai Nevoie’’

Hey Girls!!

Astazi vreau sa va fac cunostinta cu magazinul online produsecosmetice.ro,  asta in cazul in care nu sunteti deja familiarizate cu el. Intai de toate vreau sa va spun ca echipa care sta la baza acestui site este extrem de serioasa si bine pusa la punct, m-am consultat in ultimele zile cu Loredana care este o tipa foarte draguta si prompta. Am primit pentru testare doua produse la alegere din categoria makeup, tin sa va spun ca le-am primit chiar a doua zi, la posta si m-am bucurat tare mult ca au ajuns atat de repede.
Probabil va intrebati ce alegere am facut avand in vedere numarul mare de produse cosmetice de pe site, ei bine, am ales Sleek pentru ca am o slabiciune pentru acest brand si Nyx, la fel de celebru. Am ales ceva potrivit pentru primavara si vara, de asemenea cred ca cele doua se vor imbina foarte bine.


O sa ridic in slavi produsele in articolele urmatoare, doar stiti ca imi plac foarte mult paletele Sleek, am  pana acum in colectie 9 ?! daca am numarat corect, ba nu, sunt 10 cu cea  pe care am primit-o zilele astea.
Totusi, scopul articolului de astazi este sa va fac cunostinta cu produsecosmetice.ro, cu o parte din brandurile care sunt disponibile pe site, cele care mi-au atras mie atentia.
In primul rand voi mentiona produsele pentru ingrijirea tenului, pentru persoanele pretentioase, exista pe site o sectiune cu produse pentru ingrijire de lux, produse apartinand brandurilor Clinique,  Anubis, Lancome, Seesee, dar si produse obisnuite pentru ingrijire apartinand brandurilor ca Barbaria, Revlon, ROC, L'oreal, SpaPharma,etc.
Insa pentru fete si mai pretentioase se gaseste si o sectiune dedicata cosmeticelor organice, ceea ce mi s-a parut foarte interesant. Mi-au atras atentia branduri ca Weleda, Soapmill, Lavera, Noni Care.



Pentru ingrijirea parului gasiti o multime de produse, branduri cum ar fi Keune, Korres Oyster,TIGI, etc.
Pe mine ma incanta uleiul de argan marocan si produsele Keune.

 

In materie de produse cosmetice, oferta este foare variata, insa ca orice beautyblogger pasionat, cel mai incantata sunt de produsele Nyx  si Sleek. De asemenea, sunt disponibile pe site si truse de machiaj profesional cu multe nuante. Pe mine ma incanta cel mai mult paletele cu 28 de nuante de fard.

 




Oferta pentru ingrijirea unghiilor este foarte variata,  gasiti OPI, Revlon, Max Factor, ProNails, Bourjois,Essie,etc.





Daca aruncati o privire la sectiunea de accesorii profesionale gasiti gene false, buretei pentru machiaj, aparate profesionale pentru coafat.

 

  

 
Foarte interesant mi s-a parut mie faptul ca au separat si produse dedicate ingrijirii bebelusilor si mamicilor.

 

 

Eu am prezentat doar in mare ceea ce puteti gasi pe site, va invit sa navigati mai adanc printre sutele de articole, poate veti gasi produsul pe care il cautati de mult(cum mi s-a intamplat si mie, chiar acum, in timp ce scriam acest articol.
Asadar gasiti pe produsecosmetice.ro orice aveti  nevoie pentru ingrijire si machiaj, trebuie doar sapat mai adanc. Eu sunt incantata de produsele pentru ingrijire, mi-au atras atentia in special cele organice si naturale, nu doar pentru ca se poarta acum, ci pentru ca tin la sanatatea mea si incerc pe cat posibil sa adopt obiceiuri cat mai sanatoase.

Sper sa va fie de folos articolul de astazi!

O seara placuta va doresc!

 Alex