sâmbătă, 19 aprilie 2014

Makeup makes me happy!

Hey Girls!

Suntem in prag de sarbatoare asa ca m-am gandit in seara asta sa va incant putin privirea (sau cel putin sper sa fie asa) cu un machiaj colorat, vesel, optimist, care sa va aduca o stare de bine pentru zilele placute ce urmeaza, sau poate chiar sa va inspire in algerea machiajului pe care o sa-l purtati.
Eu cel putin as vrea sa alung ploaia asta si sa aduc zilele insorite, asa ca in ultimul timp am facut exces de culoare si nu am tinut cont de vremea asta urata, astfel am reusit catusi de putin sa mai trec peste starea de melancolie si amorteala indusa de umezeala si frig.
Sper sa va placa si va inspire!













 Pentru fotografii am purtat lentilele de contact Geo Olive Blue disponibile pe angelcontacts.com.
Gasiti un review aici(click) despre ele.


Produse folosite:

Pentru ten:


Ten:  Revlon Colorstay (150) + Laura Mercier Tinted Moisturizer(Light)
          Revlon Colorstay Powder(Light)
          Bronzer Essence (Blonde)
          Teracota Powder Golden Rose
          Iliminator Flormar (01)
 
Ochi: Lime Crime Eyeshadow Helper (limecrimemakeup.com) - review aici
         Paleta 32 farduri crema (Paletutze.ro) - review aici
          Sleek Monaco Palette
          Sleek V2 Dark Palette
           Sleek  Curacao Palette
           Flormar Eyeshadows
           Lime Crime Eyeliner Lazuli (limecrimemakeup.com) - review aici
            Rimmel London ExtraSuper Lash 
           Gene false Cupio Lash N300 (Cupio.ro) - review aici
Buze: Creion retractabil Rimmel London
          Paleta 66 rujuri si glosuri (Paletutze.ro) - review aici


Multumesc pentru vizita!

Sarbatori frumoase!

Alex