miercuri, 9 aprilie 2014

Makeup Look: Amazing Blue

Buna fetelor!

A trecut ceva timp de cand nu am mai postat un look, asa ca am revenit cu ceva mai colorat, potrivit pentru sezon. Desi nu am absolut nicio problema sa port culori pe strada, in ultimul timp le-am evitat pentru ca a fost perioada mea ...smookey, sa zicem. Asadar usor, usor mi-am propus sa reintroduc putina culoare pe pleoape mele, iar daca ar fi sa aleg o  culoare care ma defineste foarte bine cu siguranta as alege albastru. Stiu ca este o nuanta pretentioasa si mai greu de purtat, insa in exemplu de fata aveti un look jucaus, necomplicat pe care eu l-am purtat cu succes pe timp de zi.
Am tinut foarte mult sa vin cu o propunere de machiaj pentru primavara, asta pentru ca mi-am amintit pentru ce am creat acest blog. Asadar, sper sa va inspire!



















Produse folosite:

Ten:  Revlon Colorstay (180)
          Revlon Colorstay Powder(Light)
          Bronzer Essence (Blonde)
          Blush Sleek (Rose Gold)
          Iliminator Flormar
Ochi: Lime Crime Eyeshadow Helper
          Sleek Monaco Palette

           SleeK  Curacao Palette
           Flormar Eyeshadows
           Lime Crime Eyeliner
            Rimmel London ExtraSuper Lash 
Buze: Creion retractabil Rimmel London
           Revlon Lipstick (nude)



O zi frumoasa va doresc!
Alex