vineri, 21 martie 2014

LovelyShoes.net Goodies + Outfit

Buna fetelor!

Sunt foarte entuziasmata sa va arat astazi produsele care le-am luat de pe lovelyshoes.net!
Fetelor, daca inca nu ati auzit de LovelyShoes si va cautati ceva dragut de incaltat, aruncati o privire pe site, dar asta inseamna sa va alocati cateva ore ca sa puteti vizualiza toate modelele. Mie mi-a luat foarte mult sa ma hotarasc, pana la urma am ales niste ghetute comode, gen  biker boots, care merg perfect cu jachetele mele din aceiasi categorie.
Comanda a ajuns in mai putin de 3 saptamani si a ajuns la posta de care apartin ca recomandata, aici gasiti metodele si costul livrarii. Eu am ales varianta bpost, din cate imi amintesc se percepe taxa pentru fiecare articol care este adaugat in cos, iar valoarea acesteia depinde si de greutatea produsului, se percepe taxa suplimentara in cazul in care coletul depaseste 2 kg. Eu am ales pe langa ghetute si o fusta din imitatie piele, iar costul a ajuns undeva aproape de 30$ daca imi amintesc bine.

Imi plac foarte mult ghetutele si le port cu drag chiar daca s-a mai incalzit afara si toata lumea se grabeste sa sara in balerini.  Cred ca vin foarte bine cu fusta insa le port des si la jeansi. Ador acel detaliu de pe talpa si imi place ca nu are tocul foarte jos.
Ghetele nu sunt pe stoc in acest moment dar sunt disponibile aici la pretul de 19.21$
Fusta  o gasiti aici la pretul de 13.68$














-ochelari Choies (aici)
-jacheta no name
-tricou H&M


O seara placuta va doresc!

Alex