duminică, 9 februarie 2014

Firmoo Eyeglasses (Part 2)

Buna dragelor!


Sunt foarte entuziasmata sa va arat astazi o noua pereche de ochelari pe care am primit-o din partea Firmoo.com. V-am vorbit pentru prima data despre Firmoo aici(click). Am ales de data asta ceva mai clasic insa  forma mi se pare foarte shic si sexy. Imi plac foarte mult, sunt  de o calitate foarte buna, ma simt perfect purtandu-i desi am ales o pereche fara dioptrii pentru ca nu am probleme, sunt just for fashion.
Cred ca nu mai este cineva care sa nu stie ca Firmoo.com este cel mai mare magazin online de ochelari de vedere si de soare, puteti alege dintre sute de variante, modele si culori diferite, puteti alege tipul de lentile in functie de nevoi sau  preferinte. Puteti aruca o privire si de asemenea puteti proba virtual modelele preferate.
Eu am ales ambele perechi de ochelari si dupa dimensiuni, am nevoie sa fie cat mai mici ca sa mi se potriveasca, acestia au lungimea ramei de 129 mm si sunt disponibili in 3  culori:

- Black, Gray (C3)
- Brown, Yelow(C2)
- Brown (C1)
 De asemenea puteti vedea cum va sta cu toate variantele de culori daca incarcati o fotografie cu voi dintr-o pozitie frontala. Eu am ales varianta Brown,Yelow(C2).

Acestia sunt disponibili aici.








Ochelarii vin impreuna cu mai multe accesorii:

- toc solid de piele pentru depozitare
- saculet de catifea
- suruburi de rezerva si ustensila pentru acest procedeu
- servet pentru curatarea lentilelor




Daca o sa am probleme de vedere in viitor si probabil o sa am, Firmoo.com va fi prima mea alegere, spun asta pentru ca daca tot as fi nevoita sa port permanent ochelari atunci as vrea sa fie o pereche foarte shic, cu rame colorate, cu un design modern. Cred ca motivul pentru care adolescentele sunt ingrozite de ideea de a purta ochelari este acela ca vor fi privite intr-un anumit fel de persoanele din jur, dar in ziua de astazi exista atatea modele dragute, fashion incat purtam ochelari doar de fite, fara sa avem probleme.






!!! Daca sunteti interesati de ochelarii Firmoo si doriti sa va achizitionati aveti posibilitatea sa profitati de 5 vouchere a 30 USD. Asadar Firmoo.com ofera prin intermediul blogului meu cate un voucher in valoare de 30 $ pentru 5 cititori. Daca doriti sa profitati imi puteti lasa  un comentariu la aceasta postare.

De asemenea, daca sunteti beautyblogger sau fashionblogger si doriti sa colaborati cu Firmoo.com puteti aplica pentru programul lor. Aveti detalii aici.

Daca doriti o pereche de ochelari gratuit aveti posibilitatea sa-i aveti prin programul Free Glasses, numai ca trebuie sa suportati voi taxa de transport. Aveti mai multe detalii aici.

Pentru alte informatii vizitati site-ul.


Multumesc pentru vizita!


O zi placuta va doresc!

Alex