marți, 17 decembrie 2013

Sexy Smokey Look using Golden Rose Professional Eyeshadow

Buna fetelor!


A trecut ceva  timp de cand testez produsele Golden Rose si a venit timpul sa le prezint pe rand mai pe indelete. V-am vorbit despre ele si in articolul de aici, va invit sa il cititi daca nu ati facut-o deja.
Golden Rose s-a extins foarte mult atat pe partea de cosmetica cat si pe cea de nail art. Produsele despre care v-am vorbit fac parte din gama Premium si se pot gasi pe site-ul www.cosmania.ro.
In perioada aceasta, a sarbatorilor se acorda 10% reducere pentru inregistrare pe site si transport gratuit pentru comenzi de minim 49 RON.
Astazi vreau sa va vorbesc despre Golden Rose Professional Palette, o paleta micuta cu 5 culori.
Eu am ales o varianta mai putin colorata si potrivita pentru smokey eyes pentru ca in ultima vreme a fost genul de machiaj pe care l-am  purtat aproape zilnic. Puteti gasi aici  celelalte variante de culori si alte informatii.
Paleta arata destul de profi si este solida, nu are un aspect ieftin si fragil. Aplicatorul este de calitate buna, asta in cazul in care folositi asa ceva.
Dupa cum spuneam, am ales paleta de culori conform preferintelor mele, daca ar fi fost un maro in locul acelui gri deschis metalizat as fi fost si mai fericita, dar sunt foarte multumita si asa.
Fardurile au o consistenta si o pigmentatie foarte buna, chiar am fost placut surprinsa. Mi se par asemanatoare ca si consistenta cu fardurile Nyx, chiar am si o paleta care are aceiasi forma insa contine alte nuante. Paleta de nuante este aleasa in asa fel incat sa se poate realiza un machiaj complet numai cu ea, ar lipsi culoarea de tranzitie insa ne putem folosi de pudra de fata in cazul in care nu avem alta paleta la indemana, asa am procedat si eu in exemplul de mai jos.
Produsul arata in felul urmator, o sa va descriu fiecare nuanta in parte.




* Gri deschis metalic, as fi fost tentata sa spun ca este un argintiu insa nu este suficient de intens. Imi place sa  folosesc nuanta aceasta in coltul intern ca un mic accent de lumina in cazul in care folosesc nuantele inchise si mate. Cred ca asta este si menirea acestei nuante, confera un aer glamour unui machiaj smokey. Textura fardului este putin mai dificila, se aplica mai greu in strat compact, aspect metalic.


*Din pacate nu se observa clar culoarea reala, dar este un fel de burgundy, o nuanta care mie imi place foarte mult, mai ales pe timp de vara, insa imi place sa indulcesc putin machiajul meu smokey (cel de toate zilele) cu o nuanta mai calda. Textura este fina si metalica.


*  Din poze pare un fard gri, este un gri petrol, usor movuliu, nu stiu daca am descris foarte bine nuanta dar cred ca intelegeti ca este mai speciala, mai putin comuna. Imi place foarte mult textura, matasoasa, se aplica usor si are o pigmentatie foarte buna. Fardul este complet mat.


*  Ma bucur ca exista si un negru mat, este indispinsabil in orice machiaj.


* Daca exista negru mat exista si o nuanta pentru iluminare ceea ce este perfect, este o nuanta subtila de...vanilla, sau culoare untului, este usor sidefata, atat cat trebuie pentru a fi folosita sub spranceana si in coltul intern pentru un look mai putin dramatic. Uneori folosesc aceasta nuanta pe toata pleoapa si aplic doar o linie de tus (atunci cand nu am timp de ceva mai elaborat).

Swatches:



Am realizat si un machiaj de prezentare, sper sa va placa si sa va inspire in realizarea machiajelor voastre, de sarbatori sau de zi cu zi.
Machiajul a fost realizat cu produse Golden Rose.









* Pentru aceste fotografii am purtat lentile de contanct Geo Hurricane Brown, parerea mea despre ele aici , le gasiti disponibile pe  www.angelcontacts.com.


Produse folosite:



-Fond de ten fluid ( PFFO22)

-Pressed Powder  (PGPP101)

-Terracotta Stardust ( PTSD103)
 
-Nyx Eyeshadow Base

-Professional Palette  (PPPE109)

-Mascara Wonder Lash

-Precision Liner

-Eyeliner Pencil

-Lipstick Ultra Rich Color ( RURC50)

-Shimmer & Pearl Gloss 

O seara placuta va doresc!

Alex