luni, 9 decembrie 2013

Parfumul. Un cadou special pentru o femeie speciala

Buna fetelor!


Mai sunt 16 zile pana la Craciun si va spun sincer ca nu stiu daca ar trebui sa ma bucur sau sa ma intristez.
Ador sarbatorile de iarna, mai ales Craciunul, ma intristeaza faptul ca nu apuc sa ma bucur pentru ca totul se sfarseste atat de repede, totodata se mai scurge inca un an din viata noastra. Asta inseamna ca ar trebui sa ne bucuram mai mult de lucrurile marunte, sa ne facem micile placeri, sa nu neglijam ceea ce ne place si lucrurile care conteaza cu adevarat pentru noi si cel mai important, sa avem grija de cei dragi. Am ajuns la concluzia ca viata este prea scurta sa nu ne bucuram de fiecare moment si sa fim  tristi...
V-am zis ca devin melancolica in aceasta perioada,  de obicei am o retinere in a ma exprima liber, in mod normal nu obisnuiesc sa dezvalui ceea ce gandesc, sunt putin egoista si prefer sa pastrez unele lucruri doar pentru mine.
Oamenii in esenta sunt foarte diferiti, insa fiecare are o slabiciune pentru ceva, slabiciunea mea este conturata de dorinta de a avea o colectie cat mai extinsa de...cosmetice(Desigur!), iubesc in egala masura si cartile iar cand sunt intr-o librarie sau intr-un anticariat, intotdeauna gasesc lucrul de care am neaparata nevoie. Altii colectioneaza sticlute de parfumuri, bijuterii, ceasuri, genti, sau pantofi, iar altii pot colectiona cele mai neobisnuite lucruri. Daca ne gandim sa facem un cadou deosebit, sau cel putin  un cadou de care sa se bucure persoanele dragi din viata noastra, atunci ar trebui sa alegem lucrurile care le fac cel mai mult fericite.
Sa nu credeti ca pasiunile mele se rezuma doar la carti si cosmetice, in ultimul timp am contactat virusul parfumurilor si nu stiu sa va spun daca este de bine sau de rau  dar presimt ca vor fi cateva repercusiuni in urma acestei noi atractii.
Asadar, vreau sa fac o selectie de parfumuri pe care eu le gasesc compatibile anumitor tipologii.

1. Christian Dior - J 'adore 



Cel mai frumos, cel mai elegant si mai sofisticat parfum potrivit atat unei doamne cat si unei domnisoare este J'adore de la Dior. De ce l-am pus in capul listei? Ei bine, J'adore este in opinia mea parfumul care nu dezamageste niciodata, parfumul potrivit pentru orice varsta dar totusi  pretentios si suav. Spunea cineva pe un site de specialitate despre Eden de la Cacharel ca este parfumul ingerilor, ei bine, eu va spun  ca ingerii miros a J'adore, este cu adevarat minunat, nu degeaba este pe locul 1 in topul celor mai preferate parfumuri din lume, l-a detronat chiar si pe Chanel 5 in 2010 in topul celor mai bine vandute. In inima mea este numarul 1.

2. Chanel Coco Mademoiselle


Pentru o femeie pretentioasa, delicata, sofisticata, dinamica si senzuala raspunsul este Coco Mademoiselle. Cred ca este cel mai frumos parfum al acestei case, sau cel putin este singurul care imi place. Mi s-a parut deosebit si Chanel Chance insa este mai pretentios, mult mai greu de folosit, dar poate si mai valoros. 

Coco Mademoiselle este un parfum care se raspandeste pe tot corpul. Desi nu este opulent mirosul se mentine foarte mult si este genul de parfum care lasa dara si de asemenea este foarte usor sa il recunosti in multime. Este cu adevarat frumos si deosebit!

3. Nina Ricci - Premiere Jour

 

In acest moment Premiere Jour este parfumul meu preferat. Este primul parfum Nina Ricci pe care l-am incercat si va ramane in sufletul meu mult timp de acum. Este extrem de placut si usor dar cu personalitate, este foarte usor de iubit si purtat. Premiere Jour a fost cel care m-a desprins de la ideea ca doar parfumurile fresh mi se potrivesc. Desi are prospetime si este destul de aerat lasa o amprenta usor de sesizat. Miroase a flori si zane, este extrem de placut.

4. Giorgio Armani - Acqua di Gioia Essenza


 Daca ma intrebati care este parfumul potrivit si pentru vara si pentru iarna raspunsul ar fi Acqua di Gioia Essenza. Este un parfum floral cu note acvatice,  indulcite cu zahar si aprofundate de piperul roz.
Poate ca nu este un parfum atat de sofisticat si de pretentios, insa asta il face potrivit pentru mai multe categorii de femei. In ciuda faptului ca este recomandat zilelor toride are un siaj extrem de bun pentru a face fata si in sezonul rece. Pentru persoane tinere, active, dulci, carora le place sa emane prospetime dar si caldura in acelasi timp, Acqua di Gioaia Essenza poate fi alesul. Mie imi place mai mult decat  varianta clasica si este pe lista mea de dorinte.

5. Nina Ricci - Nina
 
 

Nina este un parfum fara varsta! Chiar daca a fost creat pentru tanara generatie pentru ca este un floral fructat gurmant cu miros de mere coapte si bomboane, eu spun ca este mult mai mult de atat. Sunt foarte multe fete tinere, chiar si sub 20 de ani care sunt incantate si prefera acest parfum, insa exista in aceiasi masura femei care depasesc 40 de ani si iubesc acest parfum pentru ca le conserva spiritul tanar. Este  foarte potrivit pentru rebele dar este in concordanta si cu o personalitate mai gingasa si romantica. Mie imi place foarte mult si cred ca cea mai buna atmosfera o creaza in preajma Craciunului. Siajul este foarte bun, recunosc faptul ca are o persistenta mai buna ca Premiere Jour, mentionat mai sus.

 

Cred ca nu mai are rost sa mentionez ca sticluta acestui parfum ese extrem de frumoasa. Un cadou potrivit este setul care contine lotiune de corp, apa de toaleta de 80 ml si mini apa de toaleta de 4 ml.


Acesta a fost un top 5, le-am ales cu greu pe cele care mi s-au parut mie cele mai frumoase si pe care le-am folosit/ incercat.

Alte parfumuri care sunt extrem de versatile si pot fi incadrate unor personalitati multiple sunt urmatoarele:

Lacoste - Pour Feme


 

Issey Miyake L'Eau d'Issey


Carolina Herrera 212NYK


 

 Hugo Boss - Femme


 

Dolce & Gabbana - Light Blue


 

Givenchy - Organza
 



Pentru mai multe exemple si detalii, vizitati cele mai bune parfumuri pentru femei selectate de aoro.ro

Vizitati si sectiunea parfumuri la promotie.

Cele mai bune atragatoare oferte de saptamana asta:

Paco Rabbane - Lady Million


 
 Moschino I Love Love

 

Laura Biagiotti - Roma


 

Sper sa va fie de folos acest articol si sa va ajute sa alegeti ceva potrivit pentru femeile speciale din viata voastra. Eu am expus in acest articol preferatele mele, am ales parfumuri versatile, care se incadreaza in mai multe categorii de varste si mai multor personalitati.

O seara frumoasa va doresc!

Alex