duminică, 27 octombrie 2013

Promotii Aoro.ro !!!

Buna fetelor!
Recent am facut o comanda pe aoro.ro si intentionez sa va arat curand ceea ce am achizitionat, vreau sa testez si produsele ca sa va spun si cateva cuvinte despre fiecare, pot sa va dezvalui ca am gasit in sfarsit parfumul preferat, este atat de suav si perfect! Voi stiti ca cel mai mult imi place J'adore de la Dior, insa am gasit ceva mai potrivit pentru un buget studentesc, l-am ales dupa ce am adulmecat multe mirosuri in magazinele de specialitate, abia astept sa va vorbesc despre el.
Dar pana atunci vreau sa va prezint promotiile din acest moment de pe aoro.ro.

Promotiile de saptamana aceasta se adreseaza mai mult celor care depun mult efort si dragostea pentru a-si ingriji parul.


Daca ar fi sa aleg din toate brandurile disponibile in saloanele de infrumusetare cu siguranta as alege produsele Wella Prossionals, am observat ca sunt preferate de stilisti, chiar mai mult decat produsele Joico, nu numai datorita randamentului pe care il au dar si datorita raportului calitate/pret.
Asadar, puteti profita de reduceri pana la 30% la produsele Wella!


Pentru fetele cu parul cret, ondulat, sau aspru si degradat, dar si pentru cele cu par vopsit, recomand utilizarea unui ulei pentru par. Eu am intotdeauna cel putin unul in colectia mea si ma ajuta foarte mult in intretinerea varfurilor, pentru ca iubesc parul lung dar nu il vreau degradat.
Pentru Oil Reflection platiti 39 RON la o cantitate de 100 ml, ceea ce este convenabil pentru un astfel de produs, sa nu uitam ca este vorba de un produs profesional.
Mai jos puteti citi descrierea acestui produs:

Descriere:

Wella Professionals Oil Reflections este un produs exclusivist pentru evidentierea culorii parului, ofera acestuia o stralucire si o flexibilitate incredibila. Acest ulei de par cu efect multiplu are o textura usoara si un amestec special de ulei de avocado, ulei de macadamia si vitamina E. Hraneste parul, il lasa matasos, neted si stralucitor. Uleiul de par Wella Professionals Oil Reflections evidentiaza culoarea si dezvaluie frumusetea parului.

Efecte:

  • protejeaza parul impotriva influentelor externe - Vitamina E
  • hraneste si netezeste parul - ulei de macadamia si avocado
  • lasa parul stralucitor, incredibil de luminos si flexibil

Tipul de par:

Potrivit pentru toate tipurile de par.

Cum se aplica:

Aplicati o cantitate mica de ulei pe parul spalat si uscat cu prosopul. Apoi uscati parul si aranjati-l.




Alt brand celebru pentru ingrijirea si stilizarea parului este Goldwell, produse care beneficiaza de aceiasi reducere de pana la 30%. Trebuie sa recunosc ca nu am incercat nimic din aceasta gama, dar am auzit lucruri bune, in special despre vopseaua ELUMEN, care promite o mai buna penetrare a culorii in structura firului de par si o durabilitate mai buna a acesteia. Mai mult de atat se pot obtine culori dintre cele mai indraznete, mov sau galben pur, verde, albastru, ceea ce mi se pare super pentru suvite. Vopseaua ELUMEN este o vopsea chimica, puternica, de aceea Goldwell a pregatit o gama de produse pentru ingrijire, special creata pentru parul exploatat, ca sa zic asa. Daca aruncati o privire veti gasi suficiente produse destinate parului degradat si uscat, dar si produse care ajuta impotriva caderii parului, sau pentru disciplinarea parului cret,etc. Au o colectie impresionanta, trebuie sa recunoastem!


Ce mai profitabila oferta pentru GOLDWELLL este fixativul cu fixare medie, 23 RON pentru 600 ml. Pentru fetele pasionate de styling este o achizitie foarte buna, dar si pentru noi, persoanele care nu-si pot  realiza coafuri sofisticate pentru ca au un par neascultator, cert este ca trebuie sa existe un fixativ in casa, iar eu am apreciat mereu produsele de calitate, pentru ca imi doresc un look natural, fara a avea reziduri in par. Desi nu sunt de acord cu produsele de styling pentru ca apreciez mai mult produsele pentru ingrijire, chiar dau randament si netezesc parul, am ajuns la concluzia ca daca esti in situatia in care trebuie sa realizezi o coafura mai sofisticate, chiar si pentru niste banale bucle un fixativ de calitate este absolut necesar.

In afara de cele mentionate mai sus, puteti verifica si celelalte produse cosmetice la promotie.

Si pentru ca am reusit sa fac o pasiune pentru parfumuri, desi pana acum nu eram atat de interesata fiind foarte sensibila la arome, va recomand sa vizitati si sectiunea parfumuri la promotie.

Chiar daca eu nu am multe preferate,pentru ca se pare ca nu am testat suficient, voi mentiona preferatele persoanelor pe care le cunosc, 

Cacharel - Amor Amor 
Stiu ca este foarte iubit si l-am pus in capul listei. Este disponibil la un pret de 169 RON pentru 100 ml.
In general parfumurile Cacharel sunt mai pregnante, mie nu mi se potrivesc foarte bine, credeam ca Eden ar putea fi alesul meu dar comentariile si recenziile m-au inselat. Totusi, cred ca Amor Amor este unul dintre cele mai bine vandute parfumuri (de fapt, este confirmat acest lucru).
Givenchy - Ange ou Demon
Cred ca nu mai are nevoie de prezentare, este un parfum in care se pot regasi multe persoane. Pentru 100 ml pretul este 244 RON.

D&G Light Blue
Un parfum care m-a cucerit acum multi ani si imi place si astazi! Pentru 100 ml pretul la promotie este 229 RON.


Carolina Herrera
Pentru 60 ml pretul la promotie este 192 RON.


Chanel - Coco Mademoiselle

Daca sunteti o persoana sofisticata, pretentioasa si dinamica, este foarte posibil ca alesul vostru sa fie Coco Mademoiselle. Desi nu este un parfum fresh mi-a placut foarte mult, este pregnant si fin in acelasi timp, nu atat de puternic ca Chanel No.5, mult mai bland. A fost o surpriza pentru mine! 
Pentru 50 ml pretul este 359 RON (un pret nu tocmai "studentesc" dar stiu ca sunt persoane pentru care Chanel inseamna mult).

Guerlain - Samsara
Are un nume desprins din basme si un  ambalaj atragator si calitativ, un parfum care a creat o isterie in momentul in care a fost lansat.
Am citit un articol candva unde se recomandau parfumuri in functie de zodie si "am aflat" ca Samsara ar fi parfumul meu pentru toata viata. Ei bine...nu am luat-o ca atare, dar am fost curioasa si se pare ca este prea muuult pregnant si prea sexy pentru mine, este de-a dreptul halucinant, genul de parfum care "lasa dara". Deci daca este genul vostru... il gasiti la pretul de 195 RON pentru 50 ml si 222 RON pentru 100 ml.




Sper  sa  va fie de folos acest articol!

O seara frumoasa va doresc!
Alex