marți, 9 iulie 2013

Colaborare: Lemonade Splash

Buna fetelor!

A trecut mult timp de cand nu am mai participat la o colaborare intre bloggerite, si chiar imi era dor sa ma implic in ceva alaturi de ele. Pentru inspiratie avem culorile galben si verde, de unde si titlul "Lemonade Splash".
Mda... eu m-am lasat dusa de val, ca de obicei, poate m-am abatut putin, ma gandisem la altceva initial, apoi am gasit genele acestea superbe si am zis ca trebuie sa fac ceva cu ele.
Rezultatul:








Pentru machiaj am folosit paleta Manly 64 de culori, tusurile Lime Crime (Citreuse si Lunar Sea), eyeliner negru, strasuri no name, adeziv DUO, ruj Revlon(Soft Nude), fond de ten Dermacol, iar genutele din hartie sunt de pe bornprettystore.com, le gastiti aici.


Daca doriti sa efectuati o comanda pe bornprettystore.com nu uitati sa folositi codul promotional HAL91 pentru o reducere de 10%

Nu uitati sa treceti si pe la colegele mele! :X


O zi frumoasa  va doresc!

Alex