duminică, 28 iulie 2013

Beneficiile apei termale

Buna fetelor!

Cred ca multe dintre voi se confrunta cu  problema ingrijirii tenului sau mai bine zis, lipsa timpului alocat propriei persoane pentru mentinerea vitalitatii pielii, pentru ca daca aceasta este uscata si deteriorata atunci intregul aspect se inrautateste.  De cand ma stiu am fost obsedata de curatarea fetei si am fost  foarte protectoare cu tenul meu, am incercat sa fac ce este mai bine pentru el si nu am sarit niciodata peste etapele importante de care depinde foarte mult tenul meu (al nostru mai bine zis).
Cel mai important lucru pentru orice fata este sa cunoasca, in primul rand, tipul de ten pe care il poseda, am intalnit persoane care erau nesigure desi este foarte usor de stabilit tipul de ten, daca nu cunoastem acest lucru atunci nici nu stim ce produse ni se potrivesc. Al doilea lucru foarte important este demachierea si curatarea pielii in fiecare seara. Acest pas implica o curatare temeinica a tenului cu ajutorul demachiantului, lotiunii tonice si gelului de curatare. Lotiunea tonica poate fi inlocuita, sau mai bine zis, putem renunta la acest produs in favoare apei termale, cel putin asa procedez eu.  Folosesc demachiant si dischete demachiante pentru indepartarea machiajului, dupa care indepartez rezidurile de produs cu ajutorul gelului de curatare si a apei, uneori repet pasii daca machiajul din ziua respetiva a fost incarcat. Cand sunt sigura ca tenul meu este perfect curat aplic apa termala, eu prefer sa o las sa intre in piele, iar ultimul pas pe care il respect de ceva timp este aplicarea unui ulei hranitor pe timp de noapte, eu folosesc ulei de migdale dulci sau ulei de jojoba.
Cele mai multe dintre  voi folosesc o crema nutritiva pe timp de noapte si este un lucru foarte corect, asa procedam si eu pana am descoperit aceste "esente in sticlute mici". Desi sunt in posesia unui ten mixt cu tendinta de ingrasare in sezonul cald observ ca problemele seboreice nu s-au intensificat de cand am schimbat ritualul de ingrijire, din contra, observ ca tenul meu se afla intr-o conditie foarte buna, iar eu sunt mai impacata cu mine pentru ca am introdus in rutina mea un produs natural. Acum cred ca intelegeti si de ce am "inlocuit" lotiunea tonica cu apa termala... Da, imi place sa traiesc sanatos, atat cat pot, iar apa termala este un produs absolut necesar, mai ales pe timp de vara, dar eu  o recomand oricand.

Poti folosi apa termala in felul urmator:

- dupa curatarea tenului se pulverizeaza intr-un strat la o distanta de 15 cm fata de ten dupa care se asteapta sa intre in piele, urmand urmatorii pasi de ingrijire cum ar fi aplicarea unui produs pentru revitalizarea fetei pe timp de noapte sau o crema hidratanta daca se doreste inceperea machiajului fetei.

- se poate folosi pe parcursul zilei pentru reimprospatarea tenului

- se poate folosi pentru a fixa machiajul

- se poate folosi dupa epilat sau in cazul aparitiei unor reactii alergice ale pielii

Apa termala poate fi gasita sub diferite branduri, momentan va prezint apa termala La Roche-Posay. 
Apa termala LA Roche -Posay este o apa unica derivata din apa de ploaie filtrata si din apa de adancime, cu un continut exceptional de Seleniu, implicat in mecanismele de  aparare ale pielii impotriva radicalilor liberi..
De asemenea, este o apa pura, bogata in minerale, cu un pH apropiat de cel neutru, fara a fi procesata.

    

 MINERALIZARE TIPICA PENTRU 1 LITRU

Bicarbonat 396 mg 
Calciu  140 mg
Silicati 30 mg 
Seleniu 60 μg
Zinc 22 μg
Cupru 5 μg
Reziduu uscat la 180° C: 440 mg
pH neutru


Apa termala are calitati antioxidante si protectoare, regenerante datorita concentratiei de Siliciu, calmante, anti-iritante prevenind iritatia, roseata sau inflamarea pielii, fiind astfel un produs benefic pentru tenul foarte sensibil sau cu probleme, dar si pentru un ten uscat.



Apa termala La Roche Posay se poate achizitiona in flacoane de 50, 150 sau 300 ml, incepand cu pretul de 21 lei.


Sper ca v-a fost de folos acest articol, putin cam haotic dar sunt atat de multe lucruri de spus despre ten incat as avea nevoie de articole intregi ca sa pot cuprinde totul despre el.

Nu uitati sa verificati si sectiunea Promotii si reduceri!


O seara frumoasa!

Alex