luni, 3 iunie 2013

De ce imi plac produsele ELF?

Buna fetelor!


Stiu ca a trecut ceva timp de cand am postat ultima data, dar stiti ca este nebunie in perioada asta, multe dintre noi avem pe cap o sesiune grea si nu numai ca este stresant, dar este si timpul scurt, pur si simplu nu am avut timp sa editez materialul pe care il am de mult timp in calculator, sunt atatea lucruri pe care vreau sa le impartasesc cu voi,dar...asta este, inca mai sper sa gasesc o modalitate de a organiza mai bine timpul.
Vreau sa va arat astazi ultimele produse ELF care au intrat in colectia mea, le am de vreo 2 luni cred, a fost o oferta la ei, am achizitionat produse de o anumita valoare si am primit gratuit 3 glossuri pentru buze din gama Essential. Mentionez ca produsul meu preferat de la ei este Golden Bronzer, pudra bronzanta,iluminatoare in patru culori, este singura pudra de genul acesta careia am reusit sa-i dau de "fund". Alte produse care mi-au placut din comanda veche ar fi pudra in patru culori Complexion Perfection, mi se pare una dintre cele mai bune pudre pentru fata pe care le-am incercat, as putea sa integrez si primerul din gama Essential care mi se pare ok, dar nu m-a dat pe spate.

Pentru ca mi-a placut atat de mult Golden Bronzer, am vrut sa incerc si Cool Bronzer, care este foarte bun pentru conturul fetei, mai ales pentru ca este mat. Mi se parea o idee cam inchis pentru pielea mea cand l-am
achizitionat prima data, dar acum ca m-am mai bronzat imi place cum arata. Imi place ca este mat si destul de pigmentat dar ar fi fost mai pe placul meu o nuanta ceva mai deschisa, mai calda.







Alte produse pe care am vrut sa le incerc sunt fardurile cremoase, imi place sa le folosesc ca baza pentru fardul de pleoape. Daca va intrebati cat de pigmentate sunt sau cat de rezistente as zice ca nu sunt foarte pigmentate si in niciun caz nu vor rezista singure pe pleoape, se vor strange ca orice produs cremos daca nu este fixat cu o pudra (produs pulbere). Citisem niste pareri negative despre produs, cum ca nu arata pe pleoape asa cum este in cutiuta si ca se strange  pe pleoape in 10 minute, este adevarat, dar asta nu inseamna ca este un produs prost, mi se pare ca este gresit inteleasa treaba asta cu fardurie cremoase, ele au rolul de a face fardul de pleoape normal sa adere mai bine, functioneaza ca un "lipici", folosit astfel nu se strange. Asadar, eu aplic un strat subtire pe pleoape dupa ce aplic primer (ati vazut si in tutorialele mele video), dupa care aplic farduri colorate in functie de machiajul pe care vreau sa-l  obtin.
Eu am ales nuantele Black Licorice si Butter Pecan








Desi nu sunt cea mai mare fana a glossurilor, mi-au placut cele de la ELF, chiar daca mi se par putin cam lipicioase, dar imi place ca sunt putin pigmentate si au o rezistenta bunicica. Cand imi iau un ruj, sau un gloss este important sa imi placa mirosul, altfel nu il pot purta, cele trei primite cadou au un miros placut si ador senzatia mentolata de la aplicare, se simt foarte fresh.

Cel mai mult imi place Plumping Lip Glaze.






A fost a doua comanda plasata pe siteul ELF si vor mai fi si altele pentru ca nu m-au dezamagit pana acum produsele lor. Imi doresc mai multe produse din gama Studio pentru ca arata super ca si design si in primul rand mi se par foarte calitative.

Imi doresc din gama Studio:

Paleta cu crema iluminatoare
Fard crema
Pensule pentru fata
Centura cu suport pentru pensule
Pudra High DEfinition
Complexion Perfection in nuata Shimmer
Farduri de obraz

...


Si multe altele...
Am rugamintea, daca ati folosit un produs ELF care va place foarte mult, sa-mi lasati si mie denumirea intr-un comentariu.

Sper sa va fie de folos intr-un fel articolul de astazi, ne "vedem" data viitoare!

O zi frumoasa va doresc!

Alex