vineri, 28 iunie 2013

Cumparaturi de pe aoro.ro

Buna fetelor!


Astazi vreau sa va arat ce minunatii mi-am luat de pe aoro.ro, m-am gandit ca v-ar putea ajuta pe viitor daca va spun cateva cuvinte despre fiecare, sunt multe produse despre care nu am gasit foarte multe pareri in blogosfera, asa ca ma gandesc sa scriu cate un articol separat despre fiecare produs. De asemenea, daca doriti sa fac un review pentru un produs anume, va rog sa-mi lasati un comentariu si o sa-i acord prioritate.

Paleta Brische Cosmetics



Mi-a placut paleta imediat ce am vazut-o pe site, exista mai multe variante de culori dar am dorit-o pe aceasta pentru nuantele de albastru, atat pentru ca imi place sa port albastru, dar si pentru ca mi se pare ca nu am prea multe variante in colectie. Si daca vreti un motiv in plus, vara asta se poarta albastru!!! ;)


Dermacol Film Studio Barrandov Prague



Despre Dermacol am auzit numai lucruri bune asa ca am vrut sa dau o sansa fondului de ten. As putea spune ca acest fond de ten are o acoperire extreeeem de buna, insa nu va pot da mai multe detalii pentru ca nu l-am testat in conditii extreme, l-am purtat putine ore pe ten, insa voi reveni cu detalii separat.

Dermacol 24 H Control Long Lasting Makeup


Acest fond de ten am avut ocazia sa-l folosesc mai mult si pot sa spun ca imi place si a facut fata multe ore pe tenul meu, sunt placut surprinsa.


L'OREAL Gel Eyeliner



Din pacate nu am apucat sa folosesc acest eyeliner dar promit sa revin cu pareri. Arata foarte profi si vine si cu o pensula destul de ok zic eu, dar nu stiu daca este foarte potrivita pentru eyeliner, o vad mai potrivita pentru aplicarea rujului, totusi am sa  incerc s-o folosesc in scopul pentru care a fost creata sa vad cum se descurca.

Brush Art Kit de pensule



M-am gandit sa-mi imbunatatesc colectia de pensule si nu-mi pare rau ca am ales acest kit, este destul de calitativ pentru pretul sau, o sa va vorbesc separat desre el.


Max Factor 2000 Calorie Dramatic Volume



La o singura aplicare nu pot sa spun ca m-a convins, desi am citit lucruri bune despre acest rimel, ramane sa-l mai testez, poate voi ajunge sa-l ador si eu.


Penseta diegodallapallma




Este de departe o penseta foarte buna, desi eram putin indecisa la inceput, de obicei am mare grija cand imi cumpar o penseta, le prefer pe cele cu o anumita forma, de obicei trebuie sa fie cat mai inguste la varf si sa fie mai putin 'rigide", daca intelegeti la ce ma refer. Nu stiu daca intrece penseta pe care o aveam, insa ea "ea si-a trait viata", era timpul sa o schimb.


Rimmel London Maxi Instant Tan




Trebuie sa stiti ca sunt la prima experienta cu un produs autobronzant. In dimineata asta am testat produsul asa ca la carte si acum, dupa 4 ore admir deja bronzul usor auriu pe care l-a capatat pielea mea. Nu va asteptati ca arat ca si cum as fi stat la plaja o saptamana, impactul nu este mare, rezultatul este foarte natural. O sa reaplic produsul maine, probabil o sa se mai inchida pielea, de asemenea sunt curioasa daca va avea durata bronzul. Da, sunt incantata!

In curand voi incepe sa scriu despre fiecare, daca va intereseaza un anumit produs voi tine cont.

Nu uitati sa verificati promotiile saptamanii!

O zi frumoasa va doresc!!

Alex