vineri, 21 iunie 2013

Bornprettystore 12 Colors Beautiful Eye Shadow

Buna fetelor!


Nu ne-am vazut de multa vreme, chiar nu am avut timp de nimic zilele astea, dar acum am terminat cu examenele si cu orice stres asa ca am revenit in forta.
Pentru astazi am pregatit un articol despre setul de farduri pulbere primit de pe bornprettystore.com, un set cu 12 nuante.
Fardurile sunt depozitate in cutiute micute, transparente, mi-ar fi placut totusi sa fie ceva mai incapatoare cutiutele pentru ca unele sunt umplute pana la  refuz si chiar imi este greu sa nu vars pe jos din continut atunci cand le desfac. Culorile sunt foarte dragute, perlate, sidefate sau mai sclipicioase si pot sa spun ca imi plac majoritatea dar o sa vorbesc despre fiecare in parte.








Nuanta 061 este un negru intens, mat, cu mici particule, chiar nu ma asteptam sa fie asa pigmentat, imi place sa-l folosesc in combinatie cu nuanta 004 care este un gri petrol metalic, super, nici nu il aveam in truse, cel putin nu asa de pigmentat si vibrant.







Foarte draguta este nuanta de verde, ma asteptam sa fie ceva mai intensa pe pleoape, cele trei nuante de mai sus sunt mai mult pastelate. Nuanta deschisa imi place sa o folosesc pentru iluminare.







 Nuanta 22 o folosesc cel mai des, apare prima in swatch, este un fard gen duo chrome, mi-a fost imposibil sa surprind asta in fotografii, baza este alba si in functie de lumina se vede mov, imi place mult!
Nuanta 060 contine particule mai mari, arata ca niste fulgi, eu folosesc produsul ca pe un glitter, il aplic peste o baza pentru glitter si arata foarte bine, uneori il aplic peste farduri inchise, doar asa un strop si creaza un efect umed.










Fardul auriu-caramiziu imi place mult  pentru ca este metalic si intens. Celelalte sunt mai pastelate dar arata foarte bine in diferite combinatii.





Ultimul dar nu cel din urma este acest fard albastru intens, absolut superb, ziceti voi, nu este?

Pregatesc o demostratie cu aceste farduri, veti vedea despre ce este vorba in articolul urmator.

Produsele pe care le-am prezentat astazi le gasiti aici la pretul de $6.59.

Nu uitati, daca vreti sa efectuati o comanda, folositi codul promotional HAL91 pentru 10% reducere, shipping gratuit.