duminică, 19 mai 2013

Ingrijirea parului cu Joico

Buna fetelor!

Astazi o sa fac o mica prezentare a unor produse pentru par, este vorba despre produsele Joico.
Cum cele mai multe dintre noi suntem pricopsite cu o mica obsesie pentru parul nostru, m-am gandit ca ar putea fi de folos pentru voi articolul de astazi.
Produsele Joico sunt foarte des folosite in saloanele de infrumusetare, astfel am avut si eu ocazia sa le incerc, mie mi s-a parut ca se simte diferenta din prima aplicare si cel mai incantata am fost de Joico Smoth Cure, tratamentul antielectrizare, potrivit pentru fetele cu parul ondulat care vor sa-si  mai imblanzeasca buclele sau penru fetele cu parul drept predispus la uscare, mi s-a parut ca se simte imediat la mana, iar mirosul este senzational. Totusi, mentionez ca a fost folosit impreuna cu celelalte produse din gama K-Pak Reconstruct adica sampon si balsam, chiar nu mai mai saturam sa imi bag mana prin par.
Am citit ca parerile sunt impartite, insa cred ca cele mai multe dintre femei care incearca produsele Joico sunt   incantate de rezultat, cu siguranta conditia parului se imbunatateste, deci nu spun ca repara firul de par deteriorat dar cu siguranta il netezeste si il face sa arate mai sanatos.
Ma uitam pe aoro.ro si am facut o lista cu produse pe care mi-as dori sa le incerc, de fiecare am dat inapoi cand am vrut sa imi iau un produs pentru ca vazusem preturile destul de mari fara sa ma gandesc ca nu am nevoie de 1000 de ml de produs si ca am putea incerca varianta de 300 de ml, asta ca sa-mi satisfac mofturile.

Ma atrag mai mult produse pentru ingrijire dupa baie, balsamul si produsele leave-in, asadar voi incepe cu ele:

Joico Moisture Ricovery - Tratament penru par uscat

Un produs care mi se pare ideal pentru tipul meu de par, acesta poate fi gasit in doua variante, sub forma de spray si sub forma de lotiune.

Descriere: Produse destinate firului de par gros, sarmos, deshidarat cu promisiune a de a-l face usor manevrabil . Hidrateaza puternic si descurca parul deshidratat. Produs fara clatire.




Acestea se pot gasi la pretul de 51 lei pentru 300 ml si 52 lei pentru 200 ml.

Joico Style & Finish - Spray activator pentru par cret

Descriere: Produs destinat unui par cu firul gros si unui par foarte des. Produsul ofera elasticitate buclelor, diminuand aspectul ciufulit si volumul prea mare. Se poate aplica pe par ud sau uscat. Promite reconstructie optima, hranirea cuticulei, fixare flexibila si delicata.


Se poate gasi la pretul de 35 lei pentru 150 ml de produs.

Joico Smoth Cure - Tratament antielectrizare


Descriere:  Smooth Cure este o gama soficticata care combina elementele din gamele K-PAK si Moisture Recovery. Produsul este recomandat pentru un par care necesita hidratare dar prezinta si semne de degradare. Ofera parului netezime si stralucire.


Poate fi gasit la pretul de 47 lei pentru 100 ml de produs.

Joico Smooth Cure - Balsam antielectrizare

Descriere: Produs din gama Smooth Cure  care combina elementele din gamele K-PAK si Moisture Recovery. Produsul este recomandat pentru un par care necesita hidratare dar prezinta si semne de degradare, se adreseaza unui par cret ale carui bucle trebuiesc imblanzite, unui par ondulat care se incurca repede din lipsa de hidaratare, sau a unui par drept caruia ii reda stralucirea si vitalitatea.


Produsul poate fi gasit la pretul de 49 lei pentru 300 ml de produs



Si pentru ca ma gandesc si la persoanele care au un par fin si cu totul alte nevoi fata de mine, m-am gandit la alte recomandari.

Joico Body Luxe - Sampon pentru volum

Descriere: Produs destinat parului fin. Produsul ingroasa firul de par dandu-i sustinere. Parul pare mai des si prinde viata.


Produsul poate fi gasit la pretul de 49 lei pentru 300 ml de produs.

* Produsul poate fi folosit impreuna cu spuma pentru volum Joico Body Luxe. Pret: 59lei pentru 250 ml produs.

Daca nu v-ati regasit in lista de mai sus puteti verifica sectiunea pentru ingrijirea parului pentru a gasi produsul potrivit.


Voi ati incercat produsele Joico? Ce parere avet despre ele?

O zi superba va doresc!

Alex