duminică, 12 mai 2013

Artistic Makeup:Strange Sweetness

Buna fetelor!

Am fost lenesa zilele astea, am incercat sa profit de ultimele clipe de vacanta, cred ca am cam exagerat totusi, am lenevit cu prea mare "spor" si ma cam simt "cu musca pe caciula"...
In orice caz...am promis, sau cel putin mi-am propus asa ca pentru mine sa realizez mai multe machiaje artistice, am revenit cu unul in culori pastelate, dar am pastrat o limita, adica trebuia sa pun si ceva mai "intunecat" pentru ca altfel nu ma simteam bine, se pare ca este stilul care ma defineste...

Am folosit pentru machiaj genele colorate de pe bornprettystore.com, merita amintite pentru ca m-au inspirat intr-un fel pentru a realiza machiajul acesta.
Sper sa va placa!












Am folosit pentru machiaj:

Lime Crime Uniliners (Lunar Sea, Blue Milk, Lazuli)
Seventeen Time Plus Foundation
Snazaroo Face Painting (White)
Lime Crime Palette d'Antoinette
Lime Crime Chinadoll Palette
Lime Crime Aquataenia Palette
Eyeliner pencil Rimmel  London
Colorful Eyelashes ( HAL91 cupon code for 10% OFF)
Duo Adhezive

Multumesc pentru vizita!

O seara frumoasa va doresc!


Alex