vineri, 12 aprilie 2013

Time to be creative...

Buna fetelor!

A trecut asa de mult timp de cand nu am mai facut un machiaj  fantezie... Chiar imi era dor, cred ca si voua, insa stiti cat de repede trece timpul si genul acesta de machiaje nu sunt ca cele obisnuite, dureaza mult mai mult pana ajung la un rezultat. De data asta m-am jucat fara a avea conceptul in minte inainte de a ma apuca, pur si simplu asta a iesit. As vrea sa ma axez mai mult pe machiajele artistice pentru ca este un exercitiu mult mai bun pentru mine, simt ca mi-am cam pierdut antrenamentul si parca nu mai sunt atat de flexibila. In orice caz, mi-am propus sa muncesc mai mult si sper sa reusesc.
De asemenea, sper sa va placa ceea ce am realizat! ;;)











Produse folosite:

Seventeen Time Plus
Snazaroo Face Painting (White)
Miss Sporty So Clear(01)
Lime Crime Eyeshadow Helper
Lime Crime Chinadoll Palette
Lime Crime Palette d'Antoinette
Lime Crime Alchemy Palette
Lime Crime Uniliners: Quill, Citreuse, Lunar Sea, Blue Milk
Gene false no name
Adeziv Duo

O seara frumoasa va doresc!

Alex