miercuri, 27 martie 2013

Review and Swatch: Love Alpha Shimmer Eyeshadow Palette

Buna fetelor!

Am primit saptamana trecuta 3 produse dragute de pe bornprettystore.com, o sa le prezint treptat pe fiecare.
Astazi va arat o paletuta cu 8 nuante de fard si 2 nuante de blush. Daca ma urmariti de mai mult timp ati observat ca am mai multe produse Love Alpha, deci nu am ales intamplator aceasta paleta, stiam ca trebuie sa fie foarte frumoase si calitative fardurile. Cel mai mult mi-a placut tusul gel, faimosul tus gel Love Alpha,  celebru intre noi bloggeritele de beauty, am facut si eu un review acum mult timp, il puteti citi aici daca doriti.
Mai am un blush foarte dragut si o paleta cu 4 nuante de corector.
Avand in vedere cele spuse va dati seama ca abia asteptam sa ajunga si da, imi plac la fel de mult, sunt foarte  pigmentate, rezistente, extrem de metalice. Trebuie sa mentionez ca au o textura pe care nu am mai intalnit-o pana acum, sunt undeva la limita intre fardurile pudra si cele crema, ceea ce mi s-a parut ciudat. Am intuit ca cel mai bine se vor aplica cu o pensula mai rigida, ori cu degetul, iar culoarea se transfera perfect si se blenduiesc destul de usor.
Carcasa este neagra, destul de solida, prevazuta cu doua "etaje", una ce ontine cele 8 farduri de pleoape si una care contine cele doua farduri de obraz.











Fardurile au o textura cremoasa, asa cum am mentionat si mai sus si sunt foarte pigmentate. Dovada o aveti in swatcuri numai ca nu am reusit sa surprind acel shimmer deosebit.


Fardurile de obraz sunt mate, la fel de pigmentate, la prima folosire am cam gresit cantitatea. Ambele sunt roz, unul mai natural, usor piersiciu, iar celalalt ceva mai intens.



Am folosit paletuta pentru lookul de mai jos, de fapt intregul machiaj al ochilor si al obrazului este facut cu ajutorul celor trei produse, sigur o sa va dati seama despre ce este vorba asa ca nu va dau alte detalii, iar pentru buze am folosit o nuanta din paleta de 30 de nuante de rujuri si glossuri.








Paletuta de farduri o puteti gasi aici la pretul de $5.11, mai mult decat accesibil zic eu.

Nu uitati ca in cazul in care vreti sa faceti o comanda utilizati codul promotional  HAL91 pentru o reducere de 10%, iar trannsportul pe bornprettystore.com este gratuit.



V-am prezentat in trecut genele false pe care le puteti gasi aici la pretul de $8.54


Iar paleta cu 30 de rujuri si glosuri o puteti gasi aici la pretul de $8.54


Daca vreti sa vedeti mai multe fotografii si parerea mea despre ele puteti vedea articolele aici si aici.

Ati mai folosit pana acum produse Love Alpha?
Cum vi se pare paletuta de farduri?

O seara placuta va doresc!

Alex