duminică, 3 februarie 2013

Photoshooting - Part 1

Buna fetelor!

Stiu ca v-am promis un nou tutorial video cu un machiaj de Valentine's Day, insa nu am avut timp sa-l editez, sunt intr-o perioada mai aglomerata, inca nu am terminat sesiunea, de data asta a fost teribil de greu si mult.
Promit sa-mi revin si sa ma redresez cu postarile, am foarte multe idei si abia astept sa le pun in pratica.
Ceea ce o sa vedeti astazi face parte dintr-un proiect al unei amice care studiaza designul vestimentar la UNArte Bucuresti. Rochia este realizata de ea din 6 metrii de material, fara a taia panza, totul este realizat manual inclusiv accesoriile. Cu aceasta ocazie m-am implicat si eu in proiect alaturi de Letitia, puteti vedea fotografii pe pagina ei (Letitia Iordanescu-photography) si de draguta Ema, care a fost un model foarte ascultator. :D
Va las cu pozele!













photo&edit: Letitia Iordanescu 
dress: Speri Enescu
make-up&styling: Alexandra Ion 
model: Ema Tudorache

Va doresc o seara frumoasa!!

Alex