luni, 28 ianuarie 2013

Valentine's Day Makeup Series:Metallic Smokey Eyes(Video)

Buna fetelor!

Saptamana care tocmai am fost putin cam lenesa(sau nu? :))). Nu am fost foarte activa pe blog daaaaaar am filmat un tutorial(doua chiar, dar o sa apara pe blog la finalul saptamanii), m-am chinuit putin si am intampinat greutati ca de obicei (da, este multa drama in viata mea :D), asta pentru ca imi doresc sa fac totul cat de bine pot si imi doresc sa progresez intai de toate. Cea mai grea este partea tehnica, mai greu este atunci cand vreau calitate HD, lucrurile merg bine pe o parte dar merg rau pe alta parte si tot asa :(. Pana mai exersez eu, pana gasesc si eu un program de editat video "perfect", pana voi fi multumita de mine (asta se va intampla probabil dupa ce fac vreo 30 de filmulete :S), va las cu ce am reusit pentru cel de-al doilea tutorial video de machiaj.
Pentru look-ul acesta m-am concentrat mai mult pe paleta CS 88 Metal Mania, o cititoare draga mi-a spus ca  i-ar placea sa vada un machiaj realizat cu aceasta paleta, am zis ca ar fi si mai dragut un tutorial video :D.
In materie de farduri am mai folosit un fard  negru mat din alta paleta si o culoare crem mat din paleta 88 Warm pentru arcada ( in lipsa acestuia se poate folosi o pudra pentru fata in nuanta tenului)

Cateva fotografii cu machiajul, dupa care va invit sa urmariti tutorialul! (Va rog sa-l vizualizati in HD daca tot am reusit sa fac asta!)









Produse folosite:

Face: Seventeen Time Plus Foundation(2)
         Concealer in a Jar(yellow)
         Miss Sporty So Clear Powder(01)
         Flormar Pretty Compact Blush-On(P116)
         Elf Golden Bronzer
Eyes: Elf Primer
          Eyeshadow Base
          Coastal Scents Metal Mania Palette
          Lime CrimeChinadoll Palette
          Adeziv DUO
          Essence Eyeliner Gel (02)
          Rimmel London Extra Super Lash
Lips: Seventeen Lipliner(16)
        Flormar Lipstick(525)
        Gloss Avon(Ruby Lustre)




O zi frumoasa va doresc!

Alex