miercuri, 5 decembrie 2012

Makeup challenge: Drama queen

Buna fetelor!

Imi plac foarte  mult colaborarile intre bloggerite, imi place foarte mult sa iau parte la ele, mi-ar fi placut sa am mai mult timp, am pierdut foarte multe provocari interesante, din pacate nici vremea nu tine cu noi, zilele sunt foarte scurte, lumina naturala dispare mult prea devreme, nu-mi place deloc iarna din punctul asta de vedere, dar ador perioada sarbatorilor. :D Urmatorul machiaj dedicat zilei de Craciun este unul mai soft, varianta mai cumintica dar il veti vedea in articolul urmator. Machiajul de astazi este realizat in colaborare cu o parte dintre colegele mele  bloggerite, va invit sa vedeti si varianta lor, aveti lista cu participantele la sfarsitul postarii. Sper sa va placa si sa va inspire! :D












Inspiratia:


Produse folosite:

Face:  Revlon Colorstay (180)
         Tone Corecting Powder Elf
         Bronzer Gosh (Warm Tan)
         Golden Bronzer Elf
          Blush Love Alpha(09) 
Eyes: Paleta Manly 64
         Paleta Beauties Factory 40 ( 01 )
         Eyeliner Rimmel London (Black)
         Colossal Volum Mascara Cat Eyes
Lips: BeautyUK lipstick (Pink)
        BeautyUK liplust (no 3. Date Knight)



My girls:


Alexia(Alexandra Esber)-http://beautybyalexia.wordpress.com/


O zi superba va doresc!


Alex