joi, 29 noiembrie 2012

Step by step tutorial: Christmas Makeup - Green, Red & Gold

Buna fetelor!

Nu am mai realizat de ceva vreme un tutorial step by step si pentru ca acesta este primul machiaj de Craciun am considerat ca este potrivit sa procedez asa. Vor urma si alte look-uri pe care eu le gasesc potrivite pentru seara de Craciun, dar si look-uri inspirate pur si simplu de sarbatorile de iarna, mai putin purtabile sau fantezie. Sper sa va faca placere sa le urmariti, indiferent de caz si va invit sa vedeti cum se realizaza urmatorul look!







Machiajul ochilor pas cu pas:


Am aplicat intai de toate primer(pentru  rezistenta) si pentru mai buna aderenta a fardurilor am folosit o baza, in cazul de fata am intins foarte bine cu degetele putin din rujul Lime Crime nuanta "serpentina" .


Am mers pe nuante de verde,rosu si auriu pentru machiajul acesta, am pus la treaba paleta Chinadoll si Alchemy. Fardurile au fost aplicate in ordinea urmatoare:



1 si 2 au fost aplicate prin presare cu o pensula plata, iar nuanta 3 cu o pensula mica exact unde se termina linia fardurilor de pe pleoapa mobila. Fardurile din pliu au fost amestecate cu ajutorul unei pensule pentru blending de marime medie.


Cu o pensula mare,pufoasa am aplicat rosu, amestecat foarte bine pana spre arcada. Zona de sub spranceana a fost iluminata cu un fard culoarea untului cu irizatii aurii.




In partea interna a pleoapei mobile am aplicat galben auriu irizat (din paleta Chinadoll). Pleoapa inferioara a fost si ea conurata cu nuantele 1,2 si foarte putin auriu.
Liniile de tus le-am creat cu eyeliner in nuanta Quill si Rhyme
Ultimul pas in machiajul ochilor este aplicarea genelor false si a rimelului.
La final a fost curatat surplusul de fard, dupa care am continuant cu aplicarea fondului de ten, anticearcanului,     s.a.m.d, pana la aplicarea rujului. Am ales sa pun pe buze un creion cremos rosu corai deasupra unui balsam de buze.

Look-ul final:






Sper sa va placa si sa va fie de folos!

Voi va pregatiti deja pentru sarbatorile de iarna?

:)

O zi placuta va doresc!

Alex!