joi, 8 noiembrie 2012

NYX Ultra Pearl Mania - Review, Swatch & Look


Buna fetelor!

Astazi o sa va prezint niste produse foarte dragi mie, este vorba de pigmentii de la Nyx Ultra Pearl Mania, pe care ii am in varianta Penny Pearl, Mink Pearl si Black Pearl. Timp de o saptamana i-am combinat in fel si chip si inca nu m-am plictisit (chiar daca paleta de culori nu este foarte variata). Textura lor este foarte interesanta, cremoasa, usor de distribuit, ii caut cu drag in trusa de farduri chiar si dimineata cand vreau sa ma fardez, mi se par destul de usor de manuit chiar si atunci cand ma grabesc.
Aceste mici minuni se pot gasi pe Make-up Shop si in alte variante de culori, pentru detalii click aici.






* Ambalajul este simpatic, foarte mic, parca special creat sa ocupe putin spatiu, dar cantitatea de produs este suficienta. Singura mea nemultumire in ceea ce priveste aceste produse (la modul general ma refer), este orificiul destul de mic care nu faciliteaza distribuirea produsului pe o pensula mai mare, nu ma deranjeaza dar as fi fost mai fericita daca as putea lua direct din recipient. Totusi, sticluta cu pigment este inteligent creata, in sensul ca pericolul risipirii produsului este mult mai mic avand acest "gat" mai ingust.
Pulberea este foarte concentrata, are o textura diferita in comparatie cu fardurile compacte, sunt cremoase, foarte fine, se distibuie perfect pe pleoapa, se blenduiesc de minune, foarte rapid si spre surprinderea mea nu cade foarte mult fard sub ochi, adica nu cade mai deloc, daca sunt atenta zona de sub ochi poate ramane perfect curata ( eu incep de fiecare data cu machiajul ochilor tocmai din acest motiv, ma asteptam sa murdaresc foarte rau zona, dar am fost placut surprinsa, din nou). Rezistenta este foarte buna cu si fara primer, cred totusi ca primerul ajuta mai mult la rezistenta, daca mai folosesc si o baza cremoasa rezultatul este foarte bun.
Am facut swatch pe mana perfect curata, fara nici un fel de baza sau primer (mentionez ca pielea mea este destul de uscata si nu este cel mai fericit suport pentru fard dar asta demonstreaza ca parerea mea este sincera).







Asa cum v-am obisnuit, am pregatit si o mica demonstratie.
Am aplicat pigmentii direct pe pleopa, fara baza sau primer, am pregatit doar cu fond de ten si pudra.



 






Artistic version :P





O seara placuta va doresc!

Alex