vineri, 23 noiembrie 2012

Makeup inspired by Bitch Slap!

Buna fetelor!


Cum ati supravietuit zilei de astazi dupa ce ati pierdut noaptea trecuta cautand ofertele de Black Friday?
Sunt foarte curioasa pe ce ati reusit sa puneti manuta fiecare dintre voi. Au fost oferte bune la aparatele foto, s-au epuizat stocurile destul de repede din cate am vazut, probabil un DSLR ar fi fost cea mai fericita captura. Eu mi-as fi dorit un telefon dar...nu a fost sa fie,poate cu alta ocazie cand o sa ma pregatesc din timp. In orice caz, daca ati prins oferte de nerefuzat va felicit, sa va bucurati de ele!! :D
Revenind la scopul postarii de astazi...
Cred ca multe dintre voi ati auzit de Bitch Slap! Cosmetics, mereu am admirat produsele lor, imi place foarte mult designul lor traznit si nuantele nebuuuuune! Foarte dragute sunt, va ivit sa aruncati o privire pe site.
Versiunea mea:














Produsele folosite nu apartin brandului, doar m-am inspirat din colectia lor.
Daca aveti curiozitate despre un anumit produs, va raspund la sectiunea comentarii.

Sper sa fie pe placul vostru!

O seara placuta va doresc!


Alex