vineri, 2 noiembrie 2012

Captura Essence

Buna fetelor!

Da, stiu cat de mult va plac produsele Essence, le iubesc la fel de mult ca voi, mai ales lacurile de unghii. Caut de multa vreme eyeliner-ul negru si nu l-m gasit niciodata la stand, de data aceasta m-am pricopsit cu unul maro, foarte dragut; daca stau sa ma gandesc mai bine am o destule eyelinere negre, majoritatea lichide dar nu ma deranjeaza acest lucru, prefer totusi eyeliner-ul gel pentru ca este mai rezistent si mai maleabil, face fata cu succes oricarei incercari la care vreau sa-l supun. Lacurile de unghii nu mai au nevoie de nicio prezentare, parerea mea. :D




Gel Eyeliner ( 02 London Baby)






* Auzisem multe lucruri bune despre eyeliner-ul  de la Essence si pot spune ca este conform asteptarilor: este moale, se ia usor cu pensula, se intinde usor avand o textura cremoasa, se usuca repede si rezista toata ziua. Chiar daca este maro pigmentatia este destul de buna, contine si mici particule sidefate, nu ma deranjeaza  dar mi-ar fi placut sa fie complet mat. Il folosesc pentru conturul ochilor, dar cel mai des il folosesc ca baza pentru machiajul smookey eyes, se intinde si se blenduieste usor numai ca trebuie lucrat rapid cu el avand in vedere faptul ca se usuca foarte repede. Testul de rezistenta l-a cu brio in cazul meu.

Colour and Go Nail Polish ( 72 Time for romance ; 76 Hard to resist )













* Dupa cum am spus, lacurile de unghii Essence nu mai necesita prezentare, mie imi plac foarte mult, au o textura perfecta, pigmentata, densa, etc. Nu o sa va mai prezint nuantele pentru ca fotografiile vorbesc de la sine, in plus cred ca "Time for romance" am vazut-o pe cel putin 10 bloguri (fara sa exagerez).
 De cand am descoperit unde se afla standul Essence este imposibil sa nu trec sa cumpar macar o oja cand sunt in zona. Pacat ca stocul este saracut in Targoviste, ar fi fost multe produse pe care imi doresc sa le am, sa le incerc si nu le gasesc niciodata pentru ca aprovizionarea este destul de raruta. Apreciez faptul ca au aparut si in Romania aceste produse, nu numai ca sunt de o calitate foarte buna dar au si un pret accesibil
(asta pentru cele care inca nu stiu). Eu va incurajez sa incercati daca aveti ocazia, stiu ca in multe orase inca nu sunt comercializate, dar nu se stie niciodata cum dati peste ele, asa din intamplare cum mi s-a intamplat si mie.

O zi perfecta va doresc!


Alex