miercuri, 10 octombrie 2012

Fashion Jewellery

Buna fetelor!

Ce va place sa purtati toamna aceasta in materie de accesorii? Vara aceasta cred ca a fost prea torida ca sa ma impodobesc prea mult, acum simt nevoia sa port ceva care sa iasa in evidenta, avand in vedere ca incerc sa ma feresc de frig tinutele mele au inceput sa fie monotone.
Ca o mica paranteza, am observat in foarte multe magazine articole vestimentare care sunt decorate cu tepi si tinte, alaturi de pietricele etc. Mereu am avut o atractie spre stilul acesta mai punk, totusi mi s-a parut putin cam agresiv modul in care au preluat comerciantii acest trend de sezon. Am vazut jachete cu tinte si lanturi si fermoare (plus pietricele), camasi cu tepi si pietricele, jeans cu tepi, pantofi cu tepi, pulovere cu tepi,tinte, lanturi, numai mie mi se pare prea mult? Nu cred ca ne face placere sa mergem pe strada toate trase la indigo,in primul rand, iar in al doilea rand mi se pare putin exagerat, atat de multe articole asezonate cu tepi si la asorte pe deasupra. Mie mi-a cam pierit entuziasmul cand am vizitat magazinele, nu ma astepptam la asa o explozie.
Da, revenind la ideea de inceput, am gasit niste accesorii foarte dragute, sunt foarte incantata de cerceii cu bufnite, cautam asa ceva, nu ma asteptam sa-i gasesc chiar sub nasul meu.












O seara placuta va doresc!

Alex