luni, 10 septembrie 2012

E.L.F Cosmetics

Buna fetelor!

In ultima vreme am dat peste foarte multe review-uri pozitive pentru produsele E.L.F, sau am vorbit cu persoane care folosesc si recomanda unele dintre ele. Pana acum am incercat de la ei mascara gel transparent pe care il foloseam pentru fixarea sprancenelor, mi-a placut. Asadar, aceasta este prima comanda, destul de timida dar am fost sceptica (nu stiu de ce), sper sa ma lamuresc pe parcurs; voi reveni cu impresii curand.


Am ales:

-faimosul primer pentru pleoape


-pudra bronzanta Luminance


 

- Golden Bronzer



* Presimt ca aceste doua produse or sa-mi placa foarte mult, eu am oricum o slabiciune pentru pudrele iluminatoare. Cert este ca arata foarte bine si abia astept sa le incerc.




* Sunt foarte curioasa sa vad cum functioneaza aceasta pudra. Nuantele sunt foarte deschise, impreuna formeaza o pulbere alba, imi place asta, majoritatea pudrelor fixatoare tind sa-si schimbe culoarea in timp, sa se inchida si sa schimbe si nuanta fondului de ten. Sunt foarte curioasa, vedem cum ne intelegem foarte curand.

Ca o prima impresie, imi plac ambalajele produselor, au o prezentare draguta, cele din gama Studio arata foarte profi si sunt destul de solide. In plus, cei de la E.L.F au actionat destul de rapid, am primit coletul foarte bine (adica nevatamat :P ) si perfect ambalat.

Stiu ca multe dintre voi aveti in colectia voastra mai multe produse, mi-ar placea daca ati vrea sa impartasiti cu mine parerea voastra. Deci, care sunt preferatele?

O seara placuta va doresc!

Alex