miercuri, 19 septembrie 2012

Eccentric, Glamorous & Mysterious with Lime Crime

Buna fetelor!

Imi este atat de drag si sunt atat de incantata de ceea ce urmeaza sa va prezint incat am petrecut o zi intreaga numai pentru fotografii( eeeiii...exagerez...dar cred ca am 500 de cadre :-o ). Mi-a fost greu sa le selectez, mi-a placut ceea ce a iesit, ori sunt eu prea incantata. Cat despre produse...In primul rand nu ma mai satur sa le privesc, arata intr-un mare fel, nu am avut ocazia pana acum sa vad atat profesionalism, prezentare exceptionala, calitate desavarsita, cel putin nu toate la un loc.
 Cred ca sunt cele mai pigmentate farduri pe care le-am incercat, inselator de pigmentate, ma asteptam ca nuantele mate sa fie mai slabut colorate, potrivite pentru amestecare, blending, chiar era sa compromit un machiaj pentru ca se comporta putin diferit, nuanta ramane vie chiar daca este estompata, iar culorile se intrepatrund intr-o nuanta la fel de intensa; am bagat generos pensula intr-o nuanta mai deschisa incercand sa fadez spre arcada si am avut surpriza sa constat ca m-am intins pana in sprancene (am dres eu busuiocul pana la urma, cat de cat..:D). Ideea este ca ar lipsi o pastiluta de fard potrivita pentru amestec, pentru fadare, iluminare, un mic ajutor, un crem sau ceva asemanator. Una peste alta, acest amanunt nu conteaza prea mult, este doar micul element care ar face aceste paletute PERFECTE. Eu zic asa, daca tot exista un negru mai negru decat cel mai negru negru pe care l-am vazut { :)) } , de ce nu ar exista si o nuanta mai soft? Tin sa mentionez faptul ca eu am punctat acest amanunt pentru ca am vrut sa le gasesc ceva, un "defect", insa...mie chiar nu-mi pasa, ma pot folosi de orice pastiluta de fard pentru a mentine machiajul curat, de aici vine toata vorbaria, altfel v-as spune asa: " Pur si simplu le ador!"









CHINADOLL PALETTE




AQUATAENIA PALETTE




PALETTE D'ANTOINETTE




Daca ar fi sa aleg intre cele trei palete ar fi imposibil, nu stiu daca mai au nevoie si de alte cuvinte. Din fotografii nu reies nuantele exacte, mi se par mai puternice in realitate, aici ma refer la swatch-uri.


Despre aceste tusuri colorate va voi povesti in urmatorul articol ;)
Vor urma si alte articole care vor avea la baza look-uri realizate cu aceste minunatii.

Preview:



Produsele se pot gasi pe www.limecrimemakeup.com

Thank you Cassie Wanda!


O seara placuta va doresc!

Alex